Oldalak

2010-08-02

Akarok egy ilyet

Láttam a híreket az új Amazon Kindle e-book olvasóról. Megnéztem, mit tud. Nem rossz, de néhány apróság miatt nem teljesen tökéletes. (Pl. nem cserélhető az aksija, memóriakártyával nem bővíthető.) Aztán véletlenül megláttam a Barnes & Noble Nook-ját. Yesss! Pontosan ez az ami kéne nekem!
Már rég nem tudom a könyvtáramat mindazon kötetekkel bővíteni, amelyekkel szeretném. Rászoktam, hogy részben elektronikus formában szerzem be, amire fáj a fogam. Viszont képernyőn olvasni utálok. Arra tökéletes, hogy kikeressek egy idézetet, vagy elolvassak egy fél oldalt valamiről, de Robert Merle Francia históriájának tizenhárom kötetét, a diófa alatt hűsölve, nem igazán lehet így végigélvezni. Még ha laptopot kerítek az asztali monitor helyett, akkor sem.
Régi vágyam egy normális e-book reader, de árban nem voltak megfizethetők idáig, vagy pedig túl sok kompromisszumra kényszerültem volna. A 6" (kb. 15 cm) képátló, nagyjából az A/6 méretnek felel meg, ami azért elég zsebkönyv, de már elfogadható. A 9" lenne az ideális, de az ilyen olvasók árban még messze vannak attól, amit hajlandó lennék rájuk költeni. De idővel talán majd olcsóbbak lesznek.
Most szurkolok a forint/frank árfolyamnak, hogy a törlesztőrészletünkre ne menjen rá az alsóneműnk is, és akkor talán majd ilyet kérek a Jézuskától. Az ára kint 150$. Itthon nem tudom mennyi lesz, de a forint/dollár kurzusnak is szurkolok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése