Oldalak

2011-08-23

28

Erről a számról elsőre filmek jutnak eszembe. Természetesen a zombis kultfilmek, a "28 nappal később", a "28 héttel később" és a várva várt "28 hónappal később". Meg Sandra Bullock egyik legjobb alakítása, amit a "28 nap" című filmben nyújtott. A 28 háromszögszám is. Mi több, tökéletes szám és boldog szám. Ez elég biztatóan hangzik, de ugye nyugtával a napot, majd egy év múlva nyilatkozom róla.
Lehet, hogy így harcolok az öregedés ellen, bár én simán a kánikulára fogtam, de tegnap is, ma is miniben mentem be dolgozni. Azt is a meleggel indokoltam meg (nem akarok odaragadni az üléshez), hogy nem ültem le a buszon, de ez igazából a józan belátás miatt volt. Ilyen ruciban én nem tudok elég ügyesen mozogni, és aggódtam, hogy kivillog alóla az alsóneműm. Persze a melegre hivatkozva azt is megtehettem volna, hogy nem veszek alá bugyit, de azért ennyire még nem akarok küzdeni a korom ellen. Talán majd jövőre, a záróvizsgán. Sharon Stone-nak bejött a kihallgatáskor.
Reggel Fecó egyedül ment át a mamához, most délután mentem érte, csak előbb átöltöztem egy térdnadrágba, nehogy megbotránkoztassam az öregeket. Elvittem a gyermeket egy cimborájához, nem mondom, hogy babazsúrra, mert kikérné magának, nevezzük inkább gyerekpartinak. Szülinap vagy névnap lehetett az apropó, mert ajándékot is illett vinni. Kínálgatott volna az apuka, de gyorsan elköszöntem, hogy majd az anyja jön a gyerekért, és leléptem, hogy találkozzam bátyámmal.
Csinált nekem hideg gyümölcslevest, szilvából meg barackból, tejszínnel. Isteni volt. Jókor reggel megcsinálhatta, mert volt ideje lehűlni a hűtőben. Nyamm! Aztán kaptam tőle praktikus ajándékot. Egy fekete bőr tokot a Kindle 3 ebuk ríderemre. Tényleg praktikus, mert már sikerült néhány karcolást összegyűjtenem rá. Megbeszéltük, hogy egyikünk se megy ki a SZIN-re. Éjszaka, nyitott ablak mellett így is simán hallani fogjuk. Ezzel nagyjából véget is ért a vidám része a programnak, mert ezután alaposan kikérdezte tőlem a devizakereskedelem alapfogalmait.
Megmutatta a grafikont, ami szerint néhány napja az 500 dolláros befektetésem, egyetlen délelőtt alatt, 5 dolcsit gyarapodott. Ez ugye napi 1%, ami nem rossz teljesítmény. Azt mondta, amivel most dolgozunk, az egy nagyon biztonságos kereskedési módszer, ennek következtében ennél általában jóval szerényebb a hozama. Viszont én képes lennék átlagosan is ennyit produkálni, ha magam irányítom a kereskedést. Szerintem meg, ha valami, akkor ez igen gyorsan megöregítene. Én idegileg alkalmatlan vagyok az ilyen stresszes dolgokra.

Ja, és az indexképet ideteszem nagyobban is, kérnetek sem kell, anélkül is tudom, mert a pocsék minőségű videó után én is látni akartam, hogy pontosan mi is villan ott ki. :)

8 megjegyzés:

Szabi írta...

Éltessen az Isten!

AncsaT írta...

Köszönöm szépen!

A.P.M. írta...

Ó, az isteni Sharon! :)Gyönyörű a mosolya :)

Señorita írta...

Boldog szülinapot!
A Gugli képkeresőjében is a (tervezett) trilógiával kapcsolatos képek ugranak be először.
Jövőre kapsz egy női feneket is. :))

AncsaT írta...

Mi? Az arca is látszik a képen? Nem figyeltem rá. :)

De azért nem, mert az jár a fejemben, hogy a kép valódi-e. Olyan... nem is tudom. Mintha túlméretes lenne a... persze lehet a perspektívától is, hogy lecsúszott a széken. De nem kizárt, hogy photoshopos "alkotás". Kérek szakértői véleményeket. Esetleg bizonyítási eljárásként, hasonlóan beállított fotókat. :)

AncsaT írta...

Señorita: Köszönöm szépen!
Lehet bugyit kapok jövőre, a Kindle után is tok jött hozzá. :)

Névtelen írta...

Boldogot Ancsa!

Egyébként nekem is megfordult a fejemben, hogy kicsit nagy neki...

Viszont szép nő volt. :)Valamiért emlékeztet Kovács Katira, az énekesnőre, de nem tudom miért.

AncsaT írta...

Köszönöm szépen!

Ugyehogy nem csak nekem tűnik furának? Biztos fotosop!

Megjegyzés küldése