Oldalak

2011-08-04

Candice és Danny (5. rész)

Aznap éjszaka úgy aludtam mint a tej. A rákövetkező nap is nagyon simán indult. Reggel korán felkeltünk. Még kellemesen hűvös volt, mikor elmentünk futni a parkba. Jól kihajtottam magam, Danny már szinte támolygott, mire hazaértünk. Hosszan ivott, majd eldőlt mint egy zsák, és hangosan szuszogva nézte, ahogy a tornaszereken kínzom még magam. Gyorsan lezuhanyoztam és reggeliztem, majd miután elmosogattam neki is adtam enni. Elsétáltunk a boltba, türelmesen várt az árnyékban, amíg bevásárolok. Otthon nagytakarítást rendeztem, elmozdítottam az összes bútort, kiporszívóztam minden rejtett zugot, letörölgettem amit csak létráról lehet elérni. Követett mindenhová, érdeklődve, bár kissé értetlenül szemlélte a felfordulást, amit csináltam. Csak akkor pártolt el mellőlem, mikor a WC kagylót tisztogattam, gondolom a fertőtlenítő erős szaga űzte el.
Az ebédet kihagytam, kinyitogattam a szekrényeimet. Átválogattam a ruháimat, egy szemeteszsákot megtöltöttem a megunt holmikkal. Kipakoltam a szennyeskosarat is, elindítottam a mosógépet, gyorsan megmosakodtam, átöltöztem, és a zsákkal hármasban elbuszoztunk a szeretetszolgálat irodájához, ahol leadtam a ruhákat. Hazafelé gyalog jöttünk, jókora séta volt, de nem bántam, mert útközben is volt néhány park. Danny jólnevelten nem rohant a bokrok közé, ahol nem kis munka felderíteni és összeszedni a kutyapiszkot, hanem a fűre pottyantott, igen kedvesen a gyűjtőládák közelébe, hogy ne kelljen sokat mászkálnom, kezemben a kis kék zacskókkal. Elég későn értünk haza, és el is fáradtunk, úgy döntöttem, már nem megyünk el a parkba, mert letudtuk az esti sétát, duplán is.
Vacsorára ettem egy kis salátát, megetettem a kutyát is majd bekapcsoltam egy kis jazzt. Keith Jarrett zongorázott, aztán meg Sachi Lakatos. Közben letakarítottam a számítógépemet is. Letöröltem a feleslegesnek ítélt dolgokat, kigyomláltam az e-mailjeimet. Aztán jött a mobilom. Letöröltem a zenéket, amiket már nem hallgatok, utána az üzeneteket és a fényképeket néztem át, ami lényeges volt, áttöltöttem a laptopra, a többit kukáztam. Mire végeztem beesteledett. Elmentem zuhanyozni, és úgy döntöttem szőrtelenítek. Megjárattam az epilátort a lábaimon, majd a hónaljam következett, végül a lábam közé kentem zselét. Már majdnem végeztem, mikor kicsit megvágtam magam. A szisszenésemre Danny bedugta a fejét az ajtón. Nézte, hogy mit művelek a borotvával, majd mikor végeztem, a zselé maradékát meg a kicsordult vért lenyalogatta rólam.
Úgy belejött a nyalogatásba, hogy abba sem akarta hagyni. Én csak néztem az óriási lefetyelő nyelvét, ami egyre kellemesebb érzéseket okozott, majd egyszer csak elpattant bennem valami, és elkezdtem sírni. Olyan nyomorultul elcseszettnek éreztem az életemet. El kellett költözzek a belvárosból, tök egyedül vagyok. A szüleim elvannak nélkülem, ha nem hívom őket, eszükbe se jutok. Nincsen pasim, még egy műveletlen izombarom se. És ez már elég régóta tart, és kínomban odáig jutottam, hogy a barátnőm kutyájával kefélek. Egyedül egy dán dog mutat érdeklődést irántam, de szerintem nem is énrám, hanem az aloé verás, alkoholmentes borotválkozó zselémre bukik. Szóval teljesen összefacsarodott a szívem, és sírtam mint a záporeső. Danny ismételten több empátiát mutatott az átlag pasinál, mert azonnal abbahagyta amit csinált, és az arcomat kezdte szaglászni, majd hozzálátott, hogy lenyalogassa a könnyeimet.
Ezt nem sokáig álltam nevetés nélkül, így inkább kizavartam, de az ajtóban mindig megjelent, és megpróbált visszasomfordálni. Kénytelen voltam egy fésűt is hozzávágni, mire nyugodtan le tudtam zuhanyozni. A kedvenc nyuszis pizsamámat vettem fel, majd az ágyban átkaroltam Danny nyakát, és pillanatok alatt úgy elaludtam, mint akit fejbevertek. Álmomban kutya voltam, és a parkban szaladgáltam Dannyvel. Átúsztuk a tavat, birkóztunk a fűben, kergetőztünk a bokrok között, majd megállt velem szemben, és az enyémhez érintette az orrát. Aztán pont erre keltem. Hogy az arcomba szuszog. De nem bántam, mert teljesen frissen ébredtem, úgy éreztem, ez egy csodás nap lesz.

24 megjegyzés:

Manéla írta...

Engem csak az zavar, hogy az elején Candice még kifejezetten és hangsúlyozottan egy butuska libának volt feltüntetve, aztán már egyre választékosabban fogalmazott, most a végén már kifejezetten intelligens benyomást kelt és olyan mondatokat adsz a szájába, amelyeket egy libuska sosem tudna még megérteni sem, nem kimondani.

AncsaT írta...

Az együgyűség szexepil. Candice talán nem is olyan buta, mint amilyennek látszik. Talán azért tünteti fel magát butábbnak, mert úgy vonzóbb a férfiak számára. De minél több ideje van pasi nélkül, annál jobban kopik róla ez a máz.

Ha rövid időn belül nem fog bepasizini, akkor hamarosan szexuáletikai és vallástörténeti fejtegetésekbe bonyolódik, az ókori kultúrákban szokásos, állatokkal folytatott szakrális közösülések témájában. :)

Manéla írta...

Ja, értem :)

AncsaT írta...

Jól van, na, tényleg csak igyekszem megmagyarázni. :) De az nem kamu, hogy próbáltam az elejétől úgy mutatni, hogy Candice ért valamennyire a kutyákhoz. Akinek van, lécci mondja meg, ha valami hülyeséget írtam, és nem így kell az ebekkel bánni.

gofri írta...

Szerintem Manélának igaza van! A butaliba meg Keith Jarrett szerintem sem annyira jön össze! Pláne Szakcsi Lakatos... :)

AncsaT írta...

Ízlése az volt már az első részben is - aranykarkötő, briliánsgyűrű, selyemruha, fekete színű ágynemű, Pollini cipő -, viszont Bélabá nevét nem tudja magyarosan leírni. :) És olyan körökben mozog - egyetemi oktató, orvos, építész -, ahol nem Ice T vagy MC Hammer rappelését hallgatják.

Talán nem adtam elég hátteret róla, de Candice alapvetően nem elmegyenge, hanem divatszőke. Abból a felismerésből, hogy hiába nyitja a száját a legokosabb szókra, ha a lábait nyitja szét, azzal sokkal nagyobb sikert arat. De pillanatnyilag szünetel a motivációja, hogy kellően buta legyen.

Nem akartam ilyen sokáig húzni, ezért a szüleit és az iskoláit átugrottam. Ha tényleg hiteltelennek érzitek, talán indokolt lenne egy 2/b rész megírása. Bár szerintem unalmassá tette volna a dolgot, mindenki a szexjelenetet várta. :)

Szabi írta...

Szerintem is vannak, olyan "buta" szőkék, akik nem feltétlen gyengeelméjűek, egyszerűen csak más a fontos nekik, mint nekünk. Ami lényeges számukra, ahhoz igenis gógyisok - meglepően azok - tudnak lenni. Veszélyes dolog alábecsülni őket.

AncsaT írta...

Ez az! Köszönöm, hogy végre kiáll valaki Candice mellett. :) Ez a "veszélyes alábecsülni a szőkét", ez annyira tetszik, egyszer még lehet, írok olyat, hogy gyilkolni is fog a kislány, és meg is ússza. :)

Szabi írta...

Csak azt nem értem itt a kis képen mér barna nő van.

AncsaT írta...

Mert ez volt az egyetlen normális borotválkozós kép, amit találtam. És nem is barna, csak fürdés után még vizes, és úgy sötétebbnek látszik. :)

Ha küldesz nekem borotválkozó szőkét, lecserélem. :))

Szabi írta...

Ezeket találtam:

http://www.fotosearch.hu/UNY791/u13070581/

http://lenszirom.freeblog.hu/archives/2010/09/27/5384720/

Meg ezeket:

http://www.life.hu/szepulj/szepseghirek/20110128-borotvalkozo-nok.html

http://cotcot.hu/cikk/2009/01/09/szor-a-szaj-korul

Egyébként a csaj epilál is:

http://www.nlcafe.hu/nyari_otletek/20100630/dupla_kortarcsas_epilalas_-_gyengedseg_es_simasag/

http://www.zepter-medical.com/hu_HU/?m=213

AncsaT írta...

Az első vízjelezett, a másodikon nem a fürdőben, hanem a konyhában van, a harmadikon és a negyediken az arcát (!) borotválja, az ötödik festett szőke, a hatodik nem is borotválkozik, csak pózol egy epilátorral.

Tudom, túl igényes vagyok. :) De igazítottam a képen. Így jobb?

Szabi írta...

:D
Na jó a harmadik negyedik poén volt.
Ja ez a verzió nekem is eszembe jutott.

Rosabella Sanchez írta...

A szőkékkel tényleg érdemes vigyázni, mert bármire képesek, hogy elérjék a céljukat. Én már csak tudom. :) Sajnos. De Candice szimpatikus csaj, csak egy kis boldogság hiányzik neki. Igazi, őszinte boldogság.

AncsaT írta...

Na, majd rittyentek a végére valami nyálas, cukormázas hepiendet. Asszem férjhez adom, úgy kell neki. :)

Rosabella Sanchez írta...

Nem feltétlenül izgalmas,de sajnálnám szegény Candice-t, ha például belefulladna az önsajnálatába, és végül véget vetne az életének. Mondjuk, ha a barátnője tenné... :)

AncsaT írta...

Oh, Candice ennél sokkal praktikusabban szemléli a világot. A barátnőjén még gondolkodom, hogy elüsse az autó, vagy szexeljen Candice-szel, esetleg Dannyvel. :)

Rosabella Sanchez írta...

Látod,látod! Mondtam, hogy Danny és Candice kis rosszalkodása még nem a csúcsok csúcsa. Tudod Te még fokozni, ha akarod! A kérdés csak az, hogy akarod? :)

Tetszenek a felállások, de a hármas sem rossz. Két nő és egy kutya. Micsoda orgia! :)

AncsaT írta...

Fúj! :)

AncsaT írta...

A két lány meg a kutya nem illene bele a történetbe, legfeljebb az egy lány, a pasija, plusz a kutya. De az elvinné a műfajt. Így romantikus történet erotikus beütéssel, úgy meg erotikus történet lenne durván perverz beütéssel. :)

Rosabella Sanchez írta...

Nekem lazán beleférne a két lány és egy kutya hármasa. Pl. hazaér Candice barátnője... aki először kiakad, majd a pillanat hevében összejön Candice-el, és hát Danny, az Danny. :)
De nem én vagyok az sztory író, hanem Te! ;)

AncsaT írta...

Én próbálom rendbe hozni Candice életét, hogy végre búcsút vehessek tőle, erre mindenféle vad orgiákba sodornád, hogy teljesen szétessen szegény? :)

Rosabella Sanchez írta...

:)

Candicenek jól jön még egy kis tapasztalat, hogy rájöjjön, merre induljon tovább. A vad orgiák meg... izgalmasabb, mint a szép esküvő, helyes férj, és egy tucat gyerek. :)

AncsaT írta...

De hát Candice tudja mit akar az élettől! (Nagyjából mindent, mi szem-szájnak ingere.) Lehet, el is veszi, kifacsarja az élet velejét. De aztán nekem le ne szóljátok, hogy milyen egy ribanc. :)

Megjegyzés küldése