Oldalak

2012-05-04

Zöld disznó

Későig fennmaradtam, a szakdolgozatommal birkóztam. Közben megéheztem, és ettem kicsit. Pedig este későn már nem szoktam. Nehogy zöld disznóval álmodjak. Aztán mikor lefeküdtem, még forgolódtam is egy darabig, mert az eső kopogott a tetőtéri ablakon. Nem is csodálkozom rajta, hogy összeálmodtam mindenféle marhaságot. Volt benne egy vámpír, aki meglehetősen törékeny testfelépítésű, az egyetlen erőssége, hogy nagyon gyors. A mozgása is, meg ide-oda képes teleportálni magát. Vért nem szív, hanem mások aurájából merít energiát. De a legjobb a vérfarkas csaj volt, aki szex közben nem tud uralkodni magán, és folyton átváltozik, meg vissza. Ahol végigsimítok rajta, nem libabőr, hanem sűrű szőrzet jelenik meg a testén. Amikor a feje is átváltozik, megnyúlik az állkapcsa, az orra, iszonyú fogai nőnek, így csókolózni nem igen lehet vele. Viszont akkora lesz a nyelve, és olyan ügyes, ó te jó ég...
Ebből egyszer talán lesz még egy novella, de egyelőre nem is szabad gondolnom rá. A dolgozatomból még mindig hiányzik vagy 15 oldal. A hangulatom a "morózus" és a "gyilkos" közt ingadozik. Már szegény Fecóra is rámorrantam mikor valami számítógépes játék zajával megzavart. Most fülhallgatót dugott a laptopra, így csönd van. Mégse nagyon tudok koncentrálni. Ellenállhatatlan vágyat érzek mindenre, aminek nincs köze a szakdolgozatomhoz. Mire Kata hazajött, önként kiteregettem, elmosogattam. Gondolkoztam a porszívón is, de erős maradtam. Kimentem Katával a kertbe virágokat nézegetni. Pedig az a növény, amit nem lehet megenni, engem sosem érdekelt. És folyton szexelni akarok. Este ágyba bújok vele, aztán még visszamegyek a dolgozatomhoz. Reggel korán felébresztem, és nem hagyom aludni.
Most is itt postolok, mert ezzel elodázhatom kicsit a munkát. Meg sajnálom is, hogy mennyi dologról nem írok. Pedig van, ami érdekel, meglep vagy bosszant, bőven. Tárgyalunk a kínaiakkal. Addig szivat minket az EU meg az IMF, amíg összejövünk Pekinggel. Nekik semmibe se lenne kifizetni az egész magyar államadósságot, persze ezt köszönömért nem fogják megtenni. Viszont szívesen megvetnék nálunk a lábukat. Innen kiindulva eláraszthatnák Európát. Termékekkel meg emberekkel. A sok vackot majd itthon átcsomagoljuk, és az eu-s szabályok szerint az már magyar, tehát eu-s termék lesz. Aki kínai hozzánk jön, annak adunk állampolgárságot, tehát magyar ember, eu-s polgár lesz. Az áruk és a munkaerő pedig szabadon áramolhat. Aztán végre nem mi fogunk szívni a hülye szabályok miatt.
Kapok egy csomó meghívót az e-mail fiókomba. Valami Myrddin erőlteti, hogy regisztráljak a MySpace-re. Kerekes Zsanett meg "lefeküdne velem". (De Albert Adrienn is, basszus de népszerű lettem.) Csupán regisztrálnom kéne a loveszexmagic.com oldalra. "Love" meg "magic", de "szex". Esszel. A honlapon meg "LoveSexMagicS" van kiírva. Plusz egy S a végére. Azt se tudják, mi legyen a nevük, mindegy is, csak össze lehessen keverni valami már működő dologgal. Valaki, akit ismerek is állítólag meghívott a "linkedin" oldalra. Az hagyján, hogy az minek nekem, miért angolul írt nekem személyes üzenetet, ha mindketten magyarok vagyunk. Imádom az ilyesmit. Ennél jobb már csak az, hogy kiderült, nem kamu, tényleg pénzért lehet regisztrálni a legnagyobb magyar torrentoldalra.

7 megjegyzés:

Szabi írta...

Az a "linkedines" valószínű én voltam. Nem volt szándékos. :( Bocsi!

AncsaT írta...

Tényleg fent vagy ott? Az mire jó? Valami szakmai jellegű fészbuk? Nagyon tudatlan vagyok. :(

Szabi írta...

Igazából én sem tudom. Egy ismerősöm ajánlotta, hátha ott megtalálom az apám, mert ő kint élt Németországban, de az is lehet, hogy még mindig ott van - ha még él egyáltalán. Gondoltam, hogy tiszta legyen a lelkiismeretem megpróbálom. De mivel nem tudok németül - meg tök közönséges neve van - ezért lehetetlen vállalkozás. Látszik is mennyire étek hozzá, asszem a levelezős címlistámból mindenkinek sikerült küldenem meghívót. Most aztán szabadkozhatok mindenfele. :s

AncsaT írta...

Akkor talán mégsem regisztrálok rá. :) Azt hittem valami hiper-szuper szakmai izé, ahol jól fizető munkaajánlatokat lehet szerezni, meg ilyesmi. Mondjuk ha költözni nem akarok, akkor itt helyben nem sok ilyen várhat rám. :( Nem baj, legalább tudom, hogy ez biztosan nem érdekel, ha máskor is kapok majd ilyet.

Szabi írta...

Állítólag van fönt meló, de mivel nem tudok csak magyarul, sokra nem megyek vele.

Névtelen írta...

A LinkedIn valóban egy szakmai Facebook, ahol az emberek munkakapcsolatok vagy azonos foglalkozás/tevékenységi kör alapján jelölik be egymást ismerősnek. Annak hasznos igazán, aki nemzetközi "vizeken hajózik". Én a megrendeléseink 90 százalékát a LinkedIn-es kapcsolataim útján szerzem és ezt a kommentet in Botswana-ból írom, ahol most indítjuk a projektet. Ez az ország egyébként szerintem Afrika legnyugisabb helye, fejlett, békés és tiszta. Itt éppen ősz vége van, 26-28 fok nappal, a reggelek pedig kellemesen hűvösek. Remek ételeket eszünk bárhol a városban nem csak a szállodában (pl. impala vagy kudu húsból készült pörkölt...) Malária elleni gyógyszert a fővárosban (Gaborone) nem kell szedni (k.b 1000 méter magasban fekszik), bár az Afrikai utazásokhoz szükséges 6-8 oltás azért nem árt...

AncsaT írta...

Gyanítom, hogy kedvenc afrikai olvasóm, Attila küldte a fenti üzenetet. :) Irigykedjünk egy kicsit a kellemes botswanai időjárásra (itt Szegeden eső szitál) és reménykedjünk benne, hogy hamarosan jobbra fordul itt is minden. (Az időjárás is, és hamarosan leadom a dolgozatom.) :)

A LinkedIn minden bizonnyal hasznos dolog, ha valaha intenzív külföldi tevékenységbe kezdek, kérni fogok egy meghívót. Egyelőre a fészbuk profilomat sem látogattam már meg napok óta. :(

Megjegyzés küldése