Oldalak

2010-07-02

Vadulás

Tegnap nyafogtam, hogy nincs dolgom, mit is kéne csináljak. Nos az univerzum törvényei szerint az erős szándékkal kívánt dolgok hamar teljesülnek. Mehetek Kata szüleihez pakolni. Átrendezik a lakást, és a bútorokat kell trógerolni. Itthon Kata mázolni akarja a melléképület nyílászáróit. Holnapra meg szerzett jegyeket a szabadtérire. Szóval felzabálják a szabadidőm, más osztja be helyettem. És azt még nem is mondtam, hogy a Kedves nővére pedig hív a hétvégi kirándulástervező családi összejövetelre. Mivel a felkészültségem a témában meglehetőst hiányos, nem hiszem, hogy szaktanácsadóként kívánatos a jelenlétem. Szerintem rá akar dumálni, hogy idén én is vegyek részt a családi idegölésben. Még ez az univerzum, nahát... Vigyázzatok, mit kívántok!
Hangulatomhoz illő zenével állítgatom helyre a lelki egyensúlyom. Fetisa fészbúkos avatárja egy lemezborító. Mivel baromira jól néz ki, nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és letöltöttem a hozzá tartozó album zenéit. (HorrorPops - Kiss Kiss Kill Kill) Az ígéretes kép után a zene sem okoz csalódást. Mivel nincs akit zavarjak vele, feltekerem a hangerőt. Ez az béjbi, had szóljon! Kedvem lenne vadulni. Meginni fél üveg töményet, rágyújtani, a fekete bőrdzsekimet előásni a szekrényből, szűk fekete bőrnacit és motoroscsizmát ölteni hozzá, szögecses csuklóvédőt, ujjatlan kesztyűt, halálfejet tetováltatni, az utcán hangoskodni, belekötni valakibe és eltörni az orrát. És még csak füvet sem szívtam. Tök jó ez a zene!






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése