Oldalak

2010-07-23

Konzerv

Délelőtt megint tesómmal voltam bent a munkahelyén. Pechjére a pontszámok kihirdetését követő nap pont az ő ügyelete. Egyfolytában kapkodta a telefonokat. Én meg lenyúltam a gépét mélezni, blogozni. Azért annyi ideje volt, hogy sorra mutogattam neki, mit kell majd csinálnia, hogy rendben kitegye a postjaim a hétvégén. Lesz Menet work IV. és a III. végébe bele kell piszkálnia, hogy linkelje folytatásként az újat.
Tesómnál van Photoshop, amivel imádok játszani. Valamiért a GIMP az nem áll úgy a kezemre. Jól elszórakoztattam magamat, és gyártottam a konzerves képeket. Itt a kettő, ami sikeredett is valahogy. Nem véletlen ilyen édi-bédik, és nekem sem ment el az eszem, majd kiderül, minek ide a macskabajusz. (Kegyetlen voltam nagyon. Szegény Dzsoni.)
Akinek még nem mondtam volna, a hétvégére elmegyek a családdal egy kis nyaralgatásra. A Balatonhoz. (Déli part, közelebbit nem mondok, mert már én is béreltem fel paparazzit, hogy fotózzon nekem leszbikus bloggerina kinézetű járókelőket nyilvános rendezvényen.) De csak a hétvégi, tóparti punnyadásra neveztem be, utána az autós túrát kihagyom. Egy héten át, minden nap, hosszú órákat kocsikázni, olyan múzeumokat nézegetni, melyek nem érdekelnek, kényelmetlen ágyakban aludni, illemből a Kedves nélkül, vacak kajákat enni, folyton másokhoz alkalmazkodni, és mindezért még hálásnak is lenni, ez nem az én műfajom.
Hogy a blogfüggőknek ne kelljen nélkülöznie a napi adagot a postjaimból, megkértem tesómat, hogy az előre elkészített írásaim közül minden nap tegyen ki egyet. Most, hogy a pénteket ilyen ügyesen le is tudom ezzel itt, csak a szombat, meg a vasárnap marad. Hétfőn már személyesen fogom megírni a hétvégi kalandot. Nyugodtan kommentelhettek, majd megválaszolom. Sürgős esetben tesóm válaszolja meg. Levelet is írhattok, de az is pihen hétfőig, illetve ha valakinek éppen elfüstölni készül a gépe, vagy valami élethalál kérdésben van szüksége segítségre, akkor a levél tárgyába írja bele, hogy "S.O.S." vagy "bátyó" és akkor tesóm megnyitja a levelet, parafenomenális képességeivel, táv-kézrátétellel vírust írt, migrént mulaszt, szüzességet állít helyre, sárkányt öl és kitölti az APEH nyomtatványt.
Katám mindjárt végez, jön haza, megetetem, lezuhanyzik, a papájáék felvesznek minket, elmegyünk a nővéréékhez, ahol Fecó már reggel óta játszik az unokatesókkal, ők is autóba szállnak, felhúzzuk a horgonyt, és a lovak közé csapunk.



8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tyúk még pát se tudott inteni, máris elsöpörtetek... Pá. :)

Zzev írta...

Jamm jó szórakozást, de mondjuk időzíteni is tudtad volna a postokat és akkor nem kelet volna tesódnak vacakolni vele. De akkor persze hol marad az izgalom, meg már úgysem olvasod.

Manéla írta...

Ha tudtam volna, hogy a tesód migrént is távgyógyít, akkor nem feküdtem volna déltől ötig hideg borogatással és hányós lavórral az ágyamon. Na, majd legközelebb :)

Érezzétek jól magatokat.

AncsaT írta...

Tyúk: A papa idő előtt ideállított a kocsival, Kata meg még sehol sem volt. Csodás szervezés. De már itt is vagyok.

Pick: Az automata időzítés az ok, de automata előző post végének kijavítása is van? :)

Manela: Tesóm fejfájás esetén nem a kezét helyezi a tompán sajgó pontra, így a távgyógyítás is feltételez bizonyos intim viszonyt a páciens és a gyógyító közt, ezért a közeljövőben nem hiszem, hogy alkalmaznák a fejfájásklinikák az ambuláns ellátás során az ő módszerét. :) De küld neked valamit, majd mindjárt továbbítom.

Manéla írta...

Köszi, megkaptam! Viszont kíváncsi tettél: mit helyez oda? :)

AncsaT írta...

A homlok a hatodik csakra. A szimmetria okán a második csakra energiáival lehet kiegyensúlyozni. További részletekért használd a képzeleted! :)

Manéla írta...

Azt hiszem, ehhez én túl perverz vagyok, inkább nem találgatok, melyik a második csakra... :)

AncsaT írta...

A második (kersztcsonti-, szex- vagy lép-) csakra a köldök alatt van két-három ujjnyira. Mikor olyan nagyon-nagyon szukás (a kanos mintájára) lesz az ember lánya, ott nyilallik. Az ivarszervek, a vizeletkiválasztás szervei, de általában mindenféle testnedv, így a vér is hozzá tartozik, az érzelmek, és általában mindenféle emberi kapcsolat.

Megjegyzés küldése