Oldalak

2010-07-13

Menet work I (It's a Mistake)

Az egyik írásgyakorlatos feladatom az volt, hogy találjak valami aktuális témát, ami mostanában történt. Olyat, ami foglalkoztatott a napokban. Ebből, mint alapötletből, próbáljak meg kihozni valamit. Valamit, ami nem szokványos. Majd megmondjátok hogy sikerült.




A Bandeerasz szólt, hogy a hétvégén buzivonulás van. Kirajzanak a köcsögök, és, hogy az Andrásin, mikor majd mennek végig, dobáljuk meg őket szarral meg használt kotonnal. A Bivaly meg a Kopasz nem tudnak jönni. Az egyik megbukott, és a pótvizsgára készül, és ezért szobafogságot kapott, hogy ne máson járjon az esze. A másiknak meg a faterja melót szervezett egész nyárra. Szopás.
Nekem nincs faterom. Vagyis van. Csak nem lakik velünk, és a mutter nem ilyen szigorú. Különben is, minden szombaton a barátnőivel megy bulizni. Én meg azt kamuztam, hogy a Répával meg Neóval motort bütykölünk egész délután. A Répa megkapta a nagyfaterja régi jáváját. Ha megcsinálja, az övé. Egyszer mutter is eljött. A Neó azt mondta rá, tök jó fej az anyám. Mert olyat szólt, hogy ha nem megy a régi jáva motor, töltsük le a legfrissebbet. Köcsög Neó majdnem behugyozott a röhögéstől, mert ez valami számítógépes humor. Anyám otthon van az ilyenben nagyon.
A Szépművészeti mögött találkoztunk. Naná, hogy egyik paraszt se hozott se kotont, se kutyaszart. Nálam volt paradicsom, meg a Bandeerasznál tojás. Hozott piros-fehér csíkos karszalagokat, felhúztuk a bőrdzsekikre. A kopasz fejünkkel, fekete cuccban, tökre félelmesek voltunk. Paráztak is tőlünk a népek. De még a készenlétisek is. Mindenhol sisakos kommandósok voltak, meg vaskerítés. Sunnyogni kellett, hogy nagy nehezen odajussunk. A paraszt Bandee meg a tojással telibetrafálta a rácsot. De a Répa itta meg a levét. Jól beszopta.
Nekem több eszem volt, és tartogattam a lőszert. Hiába rinyáltak a többiek, hogy "Gyerünk Dzsoni, dobjál bazzeg, mi lesz már!", én rafkósabb voltam. Kivártam, amíg az egyik helyen nem értek össze a kerítések. Muffköcsögök vonultak ott, ilyen transzpereccel. Egy lepedőcsíkra írtak valamit és seprűnyelekkel emelték a magasba. Kinéztem a szélen egy fehérpólós luvnyát. Ilyen hülye, színes csíkos bészbólsatyikban volt. Megküldtem, és fejbecsűrtem a paradicsommal. Jól szétlottyant rajta. Sajnos, nagyon nem fröcsögött, mert a hűtőben nem találtam rohadtat, csak puhát. De csajnak így is lefagyott az oprencere. Befékezett és kinézett oldalra, hogy kitől kapta a lecsót. Levette a sapikot. Bazmeg, bazmeg! A muterom volt az!!!


12 megjegyzés:

Zzev írta...

Vehhe hee heee kurva nagy, nem tudtam mi lesz a poén bár amikor a muti bulizni jár a csajokkal részhez jutottam felvillant bennem egy ilyen gondolat. Lehet túl jól ismerlek? ki tudja. Mondjuk én is ezt a poént tettem volna be. De nagyon nagyon tetszik.

Manéla írta...

De nagy :)

Tyúk írta...

Zseniális.

(az én bajom, hogy brit ipari lakótelep jutott eszembe... te, ez egy egész sorozatra elegendő ám, óvatosan írogass)

AncsaT írta...

Köszönöm az elismerő szavakat. :)

Tyúk: Az ipari lakótelepet nem nagyon értem. A sorozatot sem tudom, te hogyan gondolod, de ennek a folytatása piszkozatban már megvan.

Manéla írta...

Nagyon helyes :) (A piszkozat). Ez a fenti írásod hatalmas. Nemcsak a karakterek, a nyelvezet, a helyzet bemutatása, de már az is nagyot odaüt, hanem a csattanó... Én nem gondoltam a többiekkel ellentétben, hogy lesz valami "poén", mert már nélküle is totálplán volt. Nagyon odáig vagyok érte :)

AncsaT írta...

Köszönöm, köszönöm. Az elismerés hatására, a keblem úgy dagad a büszkeségtől, hogy egy számmal biztos nagyobb kosár kell majd. (Holnap kiderül.)

Egyébként meg jól lebuktam. Hiába, egy-egy szubkultúra közeli ismerete néha nehezen tagadható. :)

Névtelen írta...

Tyúk majd mindjárt elmagyarázza... Van az a brit filmes műfaj, hogy "angol társadalmi dráma". Általában színtelen lakótelepeken játszódik, változatos drámában létező családok kulcsos gyerekei körül, akik előbb-utóbb embert ölnek.

AncsaT írta...

Aha, ez ismerős. Az emberölés ugyan nem jött össze, de ez csak szimpla mázli volt. ( Ha szeretitek a fílinget, majd egyszer írok a rendőrségi fogdáról is. :) )

Manéla írta...

Igen, igen, írjál róla! Nagyon szeretem az ilyen mellbevágós rövideket.

AncsaT írta...

Nem egy akkora sztori, bicskázott egy paraszt, én meg harapok az ilyenre. Elméletileg a memoárom :)készül, csak megakadtam vele. De egyszer biztos odaérek.

suzy q írta...

hát, izomtibi és nathanp szerintem. csak azzal a különbséggel, hogy ők nem írnának ilyen témában.

Friðtjófur írta...

Jóféle! :)

Megjegyzés küldése