Oldalak

2010-07-14

Ééén? Neeem, dehogy!

Tegnap a papának segítettem feltenni az új karnisokat. Nem jó a vérnyomása, és, hogy le ne szédüljön, nem mehet fel a létrára. Nagy melegben meg különösen nem. Ezért ő csak elvi irányítást nyújtott a munkához. Én meg fúrókalapáccsal fúrtam a lyukat a vasbeton mennyezetbe. Pik-pak beütöttem a tipliket a lyukba, és felcsavaroztam a síneket. Kb. 4 óra volt a 8 folyóméter karnist feltenni. Vezetői irányítás nélkül elég lett volna 2 óra is.
A sok vakolatpor úgy belepte a torkom, hogy az este megértem leöblögetni. Kellett hozzá két üveg sör. És közben láttam, hogy mindenki, akit olvasok, egyszerre állt neki postolni. Nagy olvasgatás lett a sörözés mellé. Egyedül Manélát nem tudtam elolvasni, mert a gondolatrendőrség letiltotta a blogját. Hiába javította át a címet "Kis farok, nagy farok"-ra, nálam az oldalsávon látszott még az eredeti: "A pénisznagyobbítástól Orbán Viktorig". Népünk Bölcs Vezére és a pénisz egy sorban? (Az új cím sem jobb egyébként, mert ha Viktor a kicsi kuki, az is sértő, ha meg a nagy f*sz, az is.) Szóval, ez valakiknél kiverte a biztosítékot, azóta is csak egy nagy üres oldal jön fel.
Slivernél meg "nőiesítő tanfolyam buccsok számára" volt a téma. Szeretem az ökörködést. Meséltem is tesómnak. Vittem neki ma délelőtt egy kiló krumplit meg négy doboz sört a lecsóhoz. (Fontos a kettő megfelelő aránya.) Együtt ebédeltünk, aztán kiültünk a teraszra. Addigra lehűltek a sörök, iszogattunk, és beszélgettünk. Mondtam neki ezt a nőiesítés poént. Hümmögött, hogy én milyen skatulyába tenném magam. Mondtam, már tisztáztuk, hogy "chapstick" vagyok. Azt kérdezte, hogy melyik típus az, amelyik egészen biztos nem vagyok, amelyiket, ha rám fognák, a leghevesebben tiltakoznék, amelyiktől sikítófrászt kapnék.
Kiittam a sört, a tenyereim közt görgettem az üres hengert. Hosszasan tűnődtem, közben összegyűrtem az üres dobozt. "Te rohadék!", mondtam, és hozzávágtam az alugombócot. "Nem is vagyok buccs!" És sértődött mozdulattal töröltem le kezem fejével a sörhabot a számról. "Ilyet ne is mondj többet, mert beverem az orrodat!" Nagyon jól szórakozott. Aztán azt mondta, holnap indul a tanfolyam. Miután leadtam Fecót a napköziben, jöjjek el megint. Reggelizünk, aztán elmegyünk bevásárolni.

21 megjegyzés:

Manéla írta...

Milyen lecsó, amibe krumpli kell? :)

AncsaT írta...

Manela: Majd egy éve már írtam erről, itt a linkje: 2009/08/lecso

Arra is írhatnál valamit, hogy miért nem jön be nekem az oldalad. Csak egy tiszta üres lapot mutat a böngésző. A Chrome, az Opera és az Explorer is. Ugyanakkor a forráskódban ott van minden, csak elég nehézkes html és javascript kód közt olvasni a postokat. :)

Zzev írta...

Próbáld FFal azzal bejön.

Manéla írta...

Nem értem, más is mondja, hogy eltűnt az oldalam. De nekem meg bejön.
manela.freeblog.hu
ezt írod be?

AncsaT írta...

Jaja, pont azt. De ha a postot direktbe, az sem jön be. Pickles szerint FireFox-szal jó, de ha nem muszáj, a 3 böngésző mellé nem tennék egy negyediket. Te mit használsz? Nem dizájnoltál mostanában?

Manéla írta...

De, most hétvégén csináltam másik sablont :( most mi tévő legyek? Én meg nem értettem, miért nem ír senki kommentet már vasárnap óta, máskor ilyen nem szokott lenni. Ezek szerint tényleg eltűntem...
:(((((

AncsaT írta...

Hát, az a sablon kirekesztő. Legalább is az én három böngészőm közül egyet sem szeret. És olvasni forráskódban tudlak, de kommentelni tényleg nem. Tedd vissza az eredeti sablont, vagy ha meguntad akkor egy harmadikat! Ha nagyon bátor vagy, keresd meg, és javítsd ki a hibát! :)

Manéla írta...

Jaj, most nálad sírok :(( Annyira szép volt az új sablon, csajos, de nem nyálas, és vonalas füzetlapos, de nem kommersz!!! Nem tudom, mi lehetett a kódban, ami elszarta az egészet :( Most gyorsan ráhúztam egy háromhasábost, majd ha lesz időm, kipofozom. Mindenesetre ebből tanultam, és legközelebb letesztelem, hogy más böngészővel is látható-e.

Bocsi az idepicsogásért. Ja, elolvasta a lecsós posztot! A lecsó a kedvenc kajám és kenyérrel szeretem!

AncsaT írta...

Hát ízlések és pofonok. Ez áll a lecsóra és a sablonokra is. :) Mindenesetre most már bejön az oldalad.

Névtelen írta...

chrome alatt is bejon... tipp: sztem torolj sutiket
-angelseyes-

Manéla írta...

elolvasta = elolvastam, csak kapkodtam

Köszi a segítséget! Már gia is szólt, de azt hittem, elnyomott valamit. Majd nekiállok sablont keresni (valami nőcis, de egyszerű kellene és lehetőleg kék)

Ja, amúgy én is ezt hittem, hogy az Orbán Viktor miatt nem jön be az oldal, de hát ennyire csak nincsenek még résen :)))

AncsaT írta...

Egyelőre olvasható vagy, és ez a fő.

Sablon ügyben én elég konzi vagyok, mint a mellékelt ábra mutatja. A kezdetektől ez a dizájnom. (Dizájn... szóval ezeket a szineket használom.) Esetleg funkcionalitásban babrálok. Bár szeretek kísérletezni is, de ahhoz csináltam külön "játszóteret".
A "másik"-on, a freeblog.hu-n is elég alap sablont tettem, kicsit belepiszkáltam, hogy olvashatóbb legyen, és a fejlécképen matattam sokat, de lehet, hogy észre se veszi senki, mert elsőre nem ugrik ki.

Manéla írta...

Ancsa, bocsi, hogy nálad vernyogok. Majd megnéznéd a böngészőidben, hogy állok? EGyszerűen az IE nálam levágja a blog alját, meg a linklistát, nem értem. Mozilla alatt látszik minden. De a próbablogom ugyanezzel a sablonnal látszik rendesen, igaz, abban csak pár bejegyzés van. Pedig ez egy letisztult sablon, nagyon megtetszett.

AncsaT írta...

Na, amíg tesóm hűti a kását, ránéztem. Nekem teljesen rendben van Chrome 6.0, Opera 10.60 és IE 8.0 alatt. Van mindenhol alja is meg linklista, archívum és cimkék is. Nézd meg az Explorer verzióját. 6.0 alatt sok gonoszság előfordul. Nekem úgy tűnik, minden jó így.

Manéla írta...

Közben rájöttem, hogy a testcsonkításos bejegyzés vágta derékba valamiért az oldalt, úgyhogy azt megbuheráltam, és most jó. Nagyon köszi, hogy segítettél meg figyeltél :) Milyen kását eszel?

AncsaT írta...

Lehet, túl hosszú volt neki, de így most már jó.

Ez most épp teljes kiőrlésű tönkölybúzadarából készült, mazsola van benne, meg darált mák. A tetején meg alma és dinnyedarabok, leöntve mézes-fahéjas almaszörppel. Nyamm!

Manéla írta...

Hú, a fahéjat leszámítva jöhet :) Egyszer (már vagy tizenöt éve) beleborult főzés közben az egész lábas csirkepörköltbe egy doboz fahéj, azóta a szagát sem bírom.

Névtelen írta...

Tyúknak is kéne egy okos báty...

AncsaT írta...

Manéla: Ez ilyen bioszörp, nem külön szórjuk rá a fahéjat. ( Fahéjas csirke? Ez valami kínai kaja nem? :) )

Tyúk: Okos, főz, és költi rám a pénzt. Stipi-stopi, én láttam meg előbb! :D

sliver írta...

lassan összejön az elegendő létszám a tanfolyam indulásához

AncsaT írta...

Nekem megvolt az első foglalkozás. :) Ne tudd meg, milyen cuccokat vett nekem. Visítanál a röhögéstől. Én meg elsírom magam, ha tükörbe nézek. Lehet csinálok belőle egy postot, csak most el kell mennem Fecóért.

Megjegyzés küldése