Oldalak

2009-05-03

Me, Myself and I (rene)

Kár, hogy nem René vagyok, akkor telitalálat lenne a cím. Amit ki akartam fejezni vele, hogy újabb cimkét veszek fel, újabb témakört kezdek, ami rólam szól majd. Várhatóan ezen címszó alatt fogok nyavalyogni olyan dolgokról, melyek rajtam kívül más témához nem nagyon köthetők.
Először is elpanaszolom, hogy kikoptam egy netes közösségből. Szivem csücskéből, a MűvészFilmHUB-ról. (contact: muveszhub@gmail.com) Ez egy zártkörű DC hub. Csereberéltük a filmeket. Elsősorban ritkaságokat, értékesebb dolgokat, de néha közönségesebb mozikat is. Feliratokat fordítottunk. ART volt a csapat neve, ITT a termés egy része. Volt közös mozizás. Elkészült egy új felirat, és együtt néztük meg vele a filmet. Egyeztettük az órákat és mindenki egyszerre indította a lejátszást. Volt közös sörözés is Bp.-en, ami nekem egyrészt messze volt, másrészt meg ugye a paranoiám, szóval kihagytam.
A hubról le- és feltöltésem gyakorlatilag több éve nem volt már. A torrent megölte a dc-t. Legalább is jól kicsinálta. Nem kell slotra várni, egyszerre sok forrásból szinte ömlik az anyag. Persze csökkent a sokféleség, rövidebb ideig elérhetők a dolgok. És kevesebb a csevely. Ha másért nem, slotért könyörögni ráprivizett az ember a másikra. Láttam ki mit tölt tölem. Ennek kapcsán is lehetett beszélgetést kezdeni.
Mára nagyon leesett a létszám, jellemzően már 10 fő alatt. Több hónap is eltelik, mire írok valamit a main-be. Gépindításkor automatikusan indul a StrongDC, ezért vagyok csak rendszeresen a hubon. Hetekig nem is olvasom a main-t. Néha nosztalgiázok, nézem az ismerős neveket: Princz, Stone, Flat, Sun, Death, Krisztácska, ... nem is emlékszem már mindenkire. Nemsokára átköltözöm az MSI Wind-re, amin már nem fogom telepíteni a DC klienst. Teljesen elszakadok majd a csapattól. Persze van aki néha ír egy e-mailt, hogy kész egy újabb filmfelirat, szedjem hozzá a filmet. Vagy nagy ritkán segítséget kér valamiben. Ez volt a specialitásom. Informatikai problémákkal mindenki tudta, hogy Ancsa nénit kell keresni. Ha tudtam, segítettem, tanulmányi ügyektől a hardverproblémáig mindenfélében. Szomorúan veszem tudomásul, hogy egy korszak lezárul.
Azt mondják, ha egy ajtó bezárul, kinyílik egy másik. Még nem nem tudom, erről van-e szó, de egy torrent oldalon egy fórum hozzászólásomból hosszab beszélgetés kerekedett. Volt aki privátban is írt, sőt megszületett az első komment is ehhez a bloghoz. :-) Még csak ismerkedünk, de kedves, jóravaló népek. Nekem fontos, hogy legyen ahol önmagam lehetek, ne kelljen jókislány, jókistanárnéni, jókiskolléga, stb. lennem állandóan. A jógás csapat csodás, csak az együtt töltött idő 99%-ában csukott szemmel, mozdulatlanul vagyunk. Kell, ahol mindenféléről beszélgethetek. Még ha néha nem is sok értelme van a témának. Az szinte mindegy, csak legyen pár emberi kapcsolatom a megszokott körökön kívül is.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

RIP DC!
A torrent mindent visz, de ettől még alakulhatnak kapcsolatok-barátságok. Örülök, hogy így látod.

frn

Unknown írta...

Hiányozni fogsz... de majd itt olvasgatlak...

Christatska

AncsaT írta...

Krisztácska kedves! Egy emberi hang. Ez most nagyon kellett nekem. Magam alatt vagyok rendesen, nem tudom mi lesz az életemmel, minden a feje tetején. Megpróbálom majd kiírni magamból, csak egyelőre ha rágondolok, mindig összefutnak a betűk a szemem leőtt. Pedig nem szokásom az egéritatás.

Névtelen írta...

Nagyon régóta tagja voltam a Művészfilmhub-nak. Ímádtam. Ma is nagyon hiányzik. Jobb filmeket meg se lehet taláni a DC-ben. Arról nem is beszélve, hogy a magyar filmeket is csak ritkán... de egy kicsit művészibbet már szinte alig...
Én nagyon örülnék ha lenne újra MFHub.
Üdvözlettel,
schi879357

AncsaT írta...

Kedves Schi!

A nicked nem ismerős, talán oly rég voltál tag, hogy én már nem emlékezhetem rád? Egyébként a hub nem szűnt meg. Próbaképp bejelentkeztem. Rajtam kívül még 6 ember van fent. Ha még tudod a címet lépj fel. Ha nem, írj az e-mail címemre, (a profilban találod,) megadom a hub elérhetőségét, illetve, ha a reged már nem él, írok az adminnak.

Ancsa

Megjegyzés küldése