Oldalak

2011-04-12

Kódváltások

Két fiatal lány ment az utcán. Velük szemben jött egy idős asszony, a kutyájával. A kutya odaszaladt az egyik lányhoz és ugatott. A lány elővett egy flakont és a tartalmát a kutyára fújta. A kutya elment. Az asszony nagyon mérges lett és kiabálni kezdett. Jött egy rendőr és elkérte mindenkinek az igazolványát. A lányokat elküldte, az asszonyt pedig felírta. - Ez nagyjából az a stílus, ahogy Fecó ír meg egy fogalmazást. A tényekre szorítkozik. Azt megtudjuk, ki mit csinált, de az érzéseikről nem sokat, illetve az egész történet nem hagy bennünk nyomot. Teljesen semleges a hangulata, érdektelen, nem kell állást foglaljunk, nem kell róla ítéljünk. Ahhoz kell bele valami egyéb is. Ez arról jutott eszembe, hogy Tyúk kifogásolta a száraz és érzelemmentes, anatómiai leírásomat a "dugás" definíciója kapcsán.
Gimis leány, divatbarbi: Zsizsikével voltunk soppingolni, mert megkért, hogy segítsek neki rucit választani, amiben dögösen fog kinézni. Hát nem tünci? Az egyik legjobb barinőm. Korzóztunk a pláza felé, mikor jön szembe egy mamácska, egy cuki kutyulival. Aztán a csúnya rossz kutty kinézte magának a bokácskámat. Csaholt meg kapkodott utána nagyon. Biztos kan kutya, mert a hímek odáig vannak a lábaimtól. Gondoltam is, mindjárt meghágja a topánomat, úgy rám van izgulva, de azt már mégse, mert tönkrevágja a harisnyámat. Előkaptam a szupi Loreal hajlakkomat és lefújtam vele. Az elvette a kedvét. De a mama tökre kiakadt, akkora patáliát csapott, hogy még egy rendőrt is odacsődített. Megmutattam neki a lábamat, amit majdnem megrágcsált a kis dög. Aztán már mehettünk is. Hiába, a lábaimnak egy pasi sem bír ellenállni.
Gimis leány, leszbikus: Kornéliát imádom, mert annyira nőből van. Belezúgva nem vagyok, csak élvezem, hogy mellette szinte fiúnak érzem magam. Kézen fogva sétáltunk, sütött a nap, csicseregtek a madarak, teljesen fel voltam dobva, mikor feltűnt a nyanya. Homofób vén picsa. Kiszúrta, hogy fogjuk egymás kezét, és láttam a szemén, hogy rögtön levette, "miféle" vagyok. A kutyáját is ránk uszította. Korni mintapéldánya a "szőke" nőknek, szerintem fel se fogta, hogy bajban vagyunk, csak féltette a cipőjét, hogy összenyálazza a dög. Előkapott egy dezodort, és lefújta a szörnyet. A vén kurva úgy kiakadt, hogy rendőrt hívott. De az jófej csávó volt, elkérte a személyiket, mert mégis csak úgy kell neki, de aztán mondta, hogy mehetünk is.
Középiskolai tanuló, bőrfejű: Na ezt hallgasd meg Neó! A Zsizsi mesélte a múltkor... fenét az ágyban hülye, a lányokra bukik mondom. Moziba voltunk. ... Dehogy smároltam le, hülyegyerek, maradjál már! Szóval egy másik csajjal nyomultak, mikor egy nyanya rájuk küldte a kutyáját. Valami mérges dög volt, ugatott mint a rohadás, meg csattogtatta a fogait. Csajoknál ugye nincs bicska, se acéllánc, magassarkúban elfutni se buli, hát akkor mi van? Megmondom bazzeg, ezek nem álltak neki rinyálni, hanem előkaptak egy sprét, és befújták a dögöt. De nem ám gázspré volt, hanem ilyen hónaljszag! A kutya köpni-nyelni nem tudott, úgy ledöbbent. A nyanya rendőrt hívott, de hát ha önvédelmi spré van nálad, az nem gáz. És tényleg nem gáz volt, hanem illatos.
Középiskolai tanuló, kocka: dzsoni meselte, hogy a csaja osszefutott egy verebbel ... ve'reb, nem madar :-D + RL nem online ... spellcast nem hasznalt OMG csaj elokapott egy dezodort ... jaja az lett LOL ... fakabatok is kijottek :-( ... dehogy. semmit IMHO nem volt torvenysertes :P

RL = Real Life - a valódi világ
spellcast = varázsige - számítógépes játékokban lehet vele manipulálni a környezetet
OMG = Oh My God - Istenem, kb. te jó ég
LOL = Laughing Out Loud -  hangosan felnevettem, kb. ez mulatságos
IMHO = In My Humble Opinion - szerény véleményem szerint, kb. szerintem
Idős hölgy, kisnyugdíjas: Vacak volt már az az öreg póráz. Az én kis Fifikém eltépte, mikor odaszaladt a kislányokhoz. Nem akart ő bántani senkit, csak játszani akart. Hát istenem, ugatott kicsit, de ő így játszik. Azok meg hajlakkot fújtak a szőrére! Nem győztem kifésülni szegénykéből, nagyon vonyított. Micsoda gonosz dolog ez. Akkora kis szoknyácskákban járnak, hogy kilóg a fenekük, meg hajlakkot hordanak magukkal. Tudod hogy hívták az ilyeneket a mi időnkben? Mocskos kis ribancok! Hát persze, hogy rendőrt hívtam. De azok már nem olyanok, mint régen. Nem védik meg szegény öregasszonyokat. Elengedte őket, és a végén még engem akart megbüntetni. Felírta a nevemet. De csak küldjenek nekem büntetést, majd én bemegyek a kapitányságra! Beviszem a nyugdíjszelvényemet, hogy tiltsák le belőle, ha van képük hozzá!
Kovács 2 tőrzsörmester, rendőr: Szolgálatból éppen hazafelé tartottam, mikor a Cselló köz és a Veselényi utca sarkán segélykérő kiáltásokat észleltem. A helyszínt futólépésben megközelítettem, ahol özv. Baranyi Kázmérné (sz. Fekete Ilona, lc. Nefelejcs u. 27.) panaszos előadta, hogy a helyszínen tartózkodó két kiskorú leánygyermek megtámadta a kutyáját. A tett elkövetésének eszköze még a gyanúsítottak kezében volt. Tüzetes vizsgálat után megállapítást nyert, hogy az PB hajtógázas hajlakk, "C" tűzveszélyességi osztályba tartozik, de emberélet kioltására alkalmatlan. Szemrevételezéssel megállapítottam, hogy az eb nem szenvedett 8 napon túl gyógyuló sérüléseket. Az elülső részén a szőr csimbókos volt, ami lehetett a hajlaktól, de lehet, hogy fajtajelleg. A hölgy szerint az állat fajtiszta pekingi palotapincsi, de ránézésre inkább kültelki tacskó-perzsamacska keverék. A kiskorúakat igazoltatás után távozásra szólítottam fel, ellenük intézkedés foganatosításának szükségessége nem merült fel. B. Kázmérné viszont megszegte az ebtartás szabályait. A harci kutyának minősíthető ebet póráz és szájkosár nélkül vitte közterületre, és az intézkedés közben a járdára is piszkított. (A kutya.) A kutyapiszok eltávolítására szolgáló kisseprűt, lapátot és műanyag tasakot B. Kázmérné felmutatni nem tudott. A helyszíni bírság megfizetését megtagadta, ezért szabálysértési eljárás megindítását kezdeményezem.
Bánrévi Fifi, selyempincsi: Gazdácskámmal sétáltunk, mikor végre elszabadulhattam a pórázról. Milyen finom szagok! Macskapisi, penészes sajtosszendvics. Kölnis emberszag? Ah, de ez kutyakaka! Hmmm. Ott van a cipőjén! Ne ijedezz kicsim, nem bántalak! Had szagoljam meg! Na, ne ugrálj! Mi ez?! ... Jaj a szemem! És a szaga! Rettenetes! ... Egyenruhaszag. De érdekes. Viszont már mehetnénk, mert pottyantanom kell.

12 megjegyzés:

Manéla írta...

:)) Marha jó :)

AncsaT írta...

Örülök, hogy tetszik. Asszem ez jobban megy mint a dalszöveg. :)

Tyúk írta...

:DDDDD

Névtelen írta...

ez kemény :))))
répa

Thia írta...

Én csak kussban szoktam itt olvasgatni, de most nem bírom ki, hogy ne szóljak be! ZSE-NI-Á-LIS! Orbitális nagy like! :D és gratula!

AncsaT írta...

Köszönöm. És szabad beszólni máskor is. :) (Nem csak akkor, ha tetszik, hanem akkor is, ha nem, ha szerinted hülyeség, ha nincs igazam stb.)

Egyébként meg a facebook a múltkor szólt, hogy van egy rakás közös ismerősünk, és hogy mi nem ismerjük-e egymást. Ha legközelebb arra járok, nem leszek majd már annyira szégyenlős, és bejelöllek. :)

Thia írta...

megpróbáltalak megelőzni fb-n, és bejelölni, de nem talállak :D

AncsaT írta...

Az hagyján, de én sem találom magam. Csak azt írja ki, hogy "A fiókod pillanatnyilag nem elérhető az oldal problémája miatt. Reméljük hamarosan megoldódik. Kérjük próbáld újra pár perc múlva." :(

Señorita írta...

Szupcsi, klassz, zsír, cool, kiváló, elsőrendű, váuu!

AncsaT írta...

Hogy a "váuu" is ott van, abból úgy sejtem, nem a fb. döglődésének örülsz, hanem tetszett az írás. :)

AncsaT írta...

Jaj, most jöttem rá, hogy ezek elismerő szavak, ugyanabban a hét nyelvi kódban. :)

Señorita írta...

Az Enigmád jól működött. :))

Megjegyzés küldése