Oldalak

2011-04-14

Makacs Fészbuk

Azt hittem eltűnt a fiókom, de nem, csak karbantartás volt. (Karbantartás? Olajoztak, meghúzták a csavarokat, porszívóztak, törölgettek? Szerintem ezt írják ki, ha bedöglik a hardver, vagy hekkertámadás éri a szerverüket.) Úgy lett volna az igazi, ha egy kép jön fel, amin egy WC ajtó előtt partvis van keresztbe téve, meg egy tábla, "Takarítunk, kérjük ne használja!" Olyan nagyon nem estem kétségbe, a héten tán meg se nyitottam volna a fb-ot, de Thiával "letárgyaltuk" a bejelölést. Ha már ott jártam, gyorsan rákattintottam még egy emberre, ki tudja mikor leszek ilyen hangulatban megint. Aztán kiadott egy harmadikat, akiről azt hittem évek óta össze meg vissza vagyunk jelölve. De az azt hiszem egy másik profilja volt. A bloggerinás. Ez meg a nyilvános. De most azért dobta ki, mert van egy csomó közös ismerős, és ahogy elnézem az ismeretségi kört, az nélkülem is felér egy comingouttal. :)
Néztem az ismerőseim sorát, majd a fele XY Bloggerina néven fut, és azt gondoltam, én is átírom a nevemet AncsaT Bloggerinára. Úgy néznénk ki, mint egy család. Azonos vezetéknévvel. :) De a debil fb azt mondta. hogy túl sok az AncsaT-ben a nagybetű. Hrrrr... Hát persze. De, látom van egy olyan lehetőség is, hogy becenevet lehet megadni, amit zárójelben feltüntet majd a név után, hogy könnyebb legyen megtalálni, meg eligazodni a sok Kovács Éva között. Azt hiszitek ott elfogadta? Hülye fb-nak van egy elképzelése arról, hogy kell kinézzen egy név. És elég vaskalapos módon nem is akar engedni belőle. Ennél jobb már csak az a regisztrációs form volt, ami nagyon alaposan ellenőrizte az e-mail címek helyességét. Nekem pl. szólt, hogy elrontottam, mert van benne pont karakter is. (Mármint a kukac előtt.) Hát ez ciki, mert az ímélcímemben tényleg van pont. (Nem az ancsat-sben, ami tancsa@, hogy nehezebb legyen megjegyezni, hanem egy másikban.) De volt egy régi, nem nagyon használt címem is, így megadtam azt. Abban meg a kötőjellel problémázott! Ki lehet találni, vajon regisztráltam-e?
Ez egy nagyon elmebeteg szokás, amikor valaki mániákusan ellenőrizni próbál mindent.Tipikus esete például a rossz főnök, aki megpróbál mindent kontrollálni. Hogy mondjuk milyen ruhában vannak az alkalmazottak, mit esznek tízóraira, milyen böngészőt használnak a számítógépükön, mit csinálnak a szabadidejükben stb. Persze, ha nagyon erőltetem magam, vannak munkahelyek, ahol ez igen is kérdés lehet, pl. a rendőrjárőr nem hordhat akármilyen ruhát szolgálatban, meg mondjuk a nemzetbiztonság munkatársai szabadidejükben se járjanak kocsmákba lerészegedni, de normál, átlagos helyen elég az, ha a munkatársakon van ruha, működik a számítógépük, a tízórai nem robban és nem bűzlik nagyon (egyik kolléganőm imádja a halkonzervet - ne tudjátok meg), és a szabadidőhöz, amíg az nem jár törvénysértéssel, nem ütközik a jó erkölcsbe, nem sok közük van.
De nem. Van, aki annyira okos, hogy ő majd megmondja, milyen lehet egy e-mail cím. Hogy egy becenév hogy nézhet ki. Ismertem valakit, akinek a nickje az volt, hogy "DeaTH-RaTTLe". OK, becézni nem nagyon lehetett, a "Death" kicsit teátrális volt, így a "Höri" terjedt el, de nyilvánvaló, hogy ehhez a névhez hozzátartozik a betűk fajtája is. És így, ebben a formájában vált ismertté. (A SuperSubtitles feliratkereső oldalon üssétek be, lesz pár találat.) Szóval a fészbuk kapja be. Most AncsaT helyett az van a zárójelben, hogy (Ancsa T), ami hülyén néz ki, és ha rákeres valaki, akkor az összes profilt kiadja, amiben magányosan álló "T" betű van. Meglepően sokan vannak. Ha csak "Ancsa" a keresőkifejezés, abból sem kettő van. Szóval így nehéz. Egyszerűbb, ha a jobboldali oldalsáv tetején, a "Magamról" rész alatt megkeresitek a Facebook linkemet. :)
Most csak úgy bosszankodtam magamban, és az is lehet, azért vagyok morgós, mert Kata elment kirándulni, és vasárnapig nem jön haza. Fecóval elvagyunk, és Kata anyukája is rendes, mindig telefonál, hogy menjek át hozzájuk, ad egy ételhordóval amit főzött, így minden nap meleg vacsoránk van, mondjuk volt egy csomó tervünk, hogy mit fogunk főzni kettesben, és a padlizsán hamarosan mehet a kukába, mert meg fog szottyadni, de sebaj. A párunk mamájával ápolt jó kapcsolat egy egész kamionnyi rohadt padlizsánnal is felér.
Ja, és ha valaki bejelöl fészbukon, örömmel visszajelölöm (akinek a profilnevéből nem jövök rá, hogy a blogok környékéről ismerős, dobhat egy üzenet is, hogy nem kozmetikai termékeket reklámoz vagy politikai szavazatokat gyűjt, nem hiszitek el milyen alakok vannak), csak ilyen szégyenlős vagyok, meg nekem ez teljesen anonim profil, és nem tudom, ki örülne, meg ki nem, és izé, na.

5 megjegyzés:

suzy q írta...

aha, az én barátnőm is elment kirándulni, és vasárnapig nem jön haza.

AncsaT írta...

Egy-egy napot néha még kifejezetten élveznék, ha nem látom, de ez már sok. Még szerencse, hogy teliholdra visszaér.

Kaptam fészbukos jelölést, köszönöm. Töröm a fejem nagyon, hogy ki lehet az. :)

Zsebi írta...

holnap vasárnap, én is újra látom a barátnőmet :)

Szabi írta...

Akkor az voltam én :D

AncsaT írta...

Úgy látszik a sokan várjuk a vasárnapot. :)

Az egyik igen. :)

Megjegyzés küldése