Oldalak

2011-03-21

Mi kell a jó szeretkezéshez?

A mostani telihold jótékonyan hat a "romantikus" életünkre. Reggel-este ugyanaz a program, így lehet, ezt a bejegyzést is csak holnap fogom tudni befejezni. :) Szombat reggel is (utálom, ha munkanap esik a hétvégére, miért is nem vagyok ortodox zsidó), majdnem elkéstem, kénytelen voltam a másik megállóba menni, és átszállással eljutni a munkahelyemre, ahová éppen csak beestem. De nem én voltam az utolsó, a kollégákat is összezilálta ez a munkarend variálás. Na de hagyjuk a munkát, én holdfényben fürdőző pucér hátsókról akarok írni.
Mikor tegnap este Kata azt kérdezte, hogy "már megint?", akkor azt mondtam, hogy reggel az ő kedvéért voltunk együtt, délután az enyémért, most meg csak úgy, hogy érezzük egymást, szeretném az összebújást. Rögtön eszembe is jutott a különbség a kúrás, a megdugás és a szeretkezés közt. Kúrunk, hogy nekünk jó legyen, megdugjuk a másikat, hogy neki jó legyen, és szeretkezünk, mert szeretjük egymást. Persze ezt nem mondtam neki, mert a csúnya szavakat nem szereti, a szép szavaktól meg zavarba jön. De a lényeg ez volt, a dugás és a kúrás után szeretkezni is akartam egyet.
Ezzel a különbségtétellel volt amikor nem foglalkoztam, a szex az szex volt, és kész. Katám sem úgy tűnik, mintha sokat agyalna a kérdésen, szerinte csak csináljuk, és nem kell róla beszélni. De az én agyam az ilyen: kategorizál, osztályoz, keresi a hasonlóságokat és a különbségeket. És csak akkor nyuszik meg, ha elrendezte a dolgokat. Ha tudja mindenről, hogy micsoda, mitől az, mi kell hozzá, mi használ és mi árt neki. Talán érdekel mást is, ezért összeszedegetem, leírom, mitől lesz nekem szeretkezés egy szeretkezés.
Először is, azt akarom kihangsúlyozni, hogy a szeretkezés az nem magasabbrendű a szex egyéb indíttatású formáinál. Előfordul, hogy az ember nem akar mást, csak egy jót kúrni. Vagy látom a páromon, hogy rajta van a bogárzás, és jól megdugom. Ezzel nincs semmi baj, éppen akkor ehhez volt kedvünk. Persze az étvágy evés közben jön meg, így menet közben meg is változhatnak a dolgok. Mert az első dolog, ami a szeretkezéshez szükséges, az a hangulat. (Mindent, amit írok, természetesen a saját szemszögemből nézek, ezért egy párkapcsolat keretében kell értelmezni. Egyéjszakás kalandban ha az egyik fél megértésre, gyengédségre vágyik, a másik meg kúrni akar, akkor az nem biztos, hogy jól fog végződni, míg egy kapcsolatban, hosszabb távon kiegyenlítődnek a dolgok.)
Na, most már ott tartok, hogy mi az ami nem kell a szeretkezéshez: orgazmus. Többnyire a kettő együtt jár, de időnként előfordul, hogy egyikünk vagy másikunk nem élvez el. És ez teljesen rendben van. Nem ezért szeretkezünk. Sőt, talán úgy is fogalmazhatunk, hogy a szeretkezés az, amit az ember szex közben nem azért csinál, hogy orgazmust okozzon vagy érjen el. (Nem pontos a megfogalmazás, mert ha dugás közben megállok kifújni az orromat, akkor az még nem szeretkezés, de a lényeget értitek.) Például, ha megcirógatom az arcát, csókot lehelek a szemhéjára, az a szeretkezés része.
Az is világos, hogy nem lehet szétválogatni teljesen a dolgokat, mert akármilyen kúrhatnékom is van, közben nem szoktam teljesen mellőzni a gyengédség megnyilvánulásait. Csak nem viszem túlzásba. Megsimogatom, hogy kifejezzem a tiszteletemet, a megbecsülésemet, a szeretetemet, de aztán folytassuk könyörgöm, mert mindjárt kelni kell! Mert a szeretkezéshez idő is szükséges! Ez kicsit olyan mint a meditáció. Elmerülünk egy másfajta tudatállapotba, és megmaradunk benne. Amíg jólesik, és nem öt percig, amíg meg nem szólal a csörgőóra.
Hogy képes legyek erre az "elmerülésre", ahhoz kell az is, hogy ne agyaljak felesleges dolgokon, ne zavarjon semmi. Hogy vajon mit gondol rólam a másik, vagy hogy milyen kellemetlen dolog történhet. Tehát kell a partner iránti bizalom, hogy nem gondolja azt, gebe vagyok mert kilátszanak a bordáim esetleg csúnya hájas a seggem, vagy ha gondolja, tudjam, így is elfogad. Meg a nyugalom, hogy nem fogja a gyerek ránk nyitni az ajtót, nem maradt égve a fazék alatt a láng, a szobában (de minimum a takaró alatt) kellemes meleg van, azaz megfelelőek a körülmények.
Tehát egy jó szeretkezés a szükséges hangulat, idő, bizalom és körülmények megléte esetén esélyes. Mert ezek szükséges, de nem elégséges feltételek. Van, hogy eleve nem olyan a helyzet, de egy jó kúrás, egy emlékezetes dugás azért összejöhet, vagy ha minden adott, mégsem sikerül tökéletesre. Mert mindig közbejöhet valami, amiről biztos mindenkinek van egy jó története, akárcsak arról, amikor a feltételek egyike-másika nem volt adott. Mert kezet a szívre, ki az aki nem szexelt még lélekben máshol járva, kínzó fejfájással, tornaszertárban az óraközi szünetben, liftben, buszmegállóban, ruhatárban egy vadidegennel, házibuliban a fürdőszobába zárkózva, kollégiumi szobában a szobatársak jelenlétében, játszótér bokrai mögött, a fénymásoló-helyiségben sürgős munka közben vagy valami hasonlóan "nem ideális" helyzetben?

14 megjegyzés:

factsoflife írta...

Hmm a szeretkezés, amikor az aurátok összeolvad, annyira elmélyültök egymásban, Én rendszreint nem tudok ilyenkor magamról, sőt utána egy jó ideig teljesen szét vagyok esve...:)

AncsaT írta...

Aura ügyben Kata az illetékes, én nem látok ilyesmit, de mondjuk összecsipkedném a fenekét, ha közben auranézegetéssel foglalkozna. :)

Azt hittem, estére lesz már itt pár jó sztori, hogy kit milyen "nem optimális" körülmények közé sodort már a sorsa. :)

Tyúk írta...

Egyszer beszorultunk az akkori szerelmemmel egy vidéki házba, ahol kábé volt villany meg víz, reggel madárcsicsergés és kávé, kaja, meg franciaágy, úgyhogy 4 napig mást sem csináltunk, és ez alatt a négy nap alatt tudtam meg, mi a különbség a fentiek között, plusz megértettem, miért nem felétlenül szükséges az orgazmus a beteljesedett szeretkezéshez.

fetisa írta...

16 éves voltam, ő 14. Lovardában (Tyúk nem abban :-) )ünnepeltük a jeles szóbelimet és vigyáztunk a lovakra is. Volt egy szoba, gyertya, bor és egy ágy puha birkabőrökkel. Gyorsabban lett reggel, mint vártuk...és igen, van különbség...ma talán az első verzióval kezdeném, így ezek után :-)

AncsaT írta...

Á, jönnek a történetek, nagyon köszönöm, erre vártam. Mondjuk ezek nagyon pozitív esetek, én "nem optimális" példákra gondoltam, azokból többet tanulni, és viccesebbek is.

Pl. egyik télen a drágám szellőztetett a hálószobában, és elfelejtette becsukni az ablakot. Mikor mentünk lefeküdni, olyan hideg volt, hogy felvettünk még néhány réteg meleg ruhát. Hogy felmelegedjünk, egymás ruhái alatt kezdtünk tapogatózni. A kedves azt hitte, hogy már nagyon jól érzem magam, mikor rámjött a röhöghetnék, és alig tudtam kinyögni, hogy most nem a szokott módon remegek (a kéjtől), hanem a csontig hatoló hideg miatt.

Csak én szoktam kifogni a fura helyzeteket? :) (Persze szívesen fogadom azt is, ha pozitív eseteket meséltek, csak így azt hiszem, egyedül én vagyok néha nagyon béna.)

Señorita írta...

Na, ne szórakozzatok, mert ha nekem nincs fura, meghökkentő, nem mindennapi sztorim, akkor rögtön le leszek nyuggerezve! Igen, én nem nyomtam fészerben, hűtőkamrába bezárva és padláson sem. Nyámnyila, konzervatív nyugger vagyok, tessék, kimondtam. A fejemhez is vághatjátok, állom. :)

Señorita írta...

Franc, csak eszembe jutott egy. :) Kinyomtam a gépet, de nem hagyott nyugodni, hogy ennyire béna lennék? :) De hálistennek megnyugodtam, mert az az excel volt, vagy 10 éve, és már kis híján törlődött. Pest, Földalattin, a Széchenyi fürdő és a Mexikói út között, ketten maradtunk a kocsiban és ráadásul még meg is állt valamiért. Rövid volt, de intenzív.

Tyúk írta...

Életem legszebbje volt az erdőszélen, egy domboldalban, és közben pedig figyelni kellett, mert a dombtetőn házak voltak, kertekkel, a domb aljában meg hídrenováló munkások.

AncsaT írta...

Belváros, Tisza-part, beton mellvéd teteje. Mondjuk ez pasival volt, az is ér?

Névtelen írta...

Siófok, Beach. Éjjel, a part egy szórakozóktól távol(abb) eső részén. Egészen addig nagyon romantikus volt amíg a járőröző biztonsági őr a pitbullját pórázon visszafogva premier plánba be nem világított minket az elemlámpájával.... :D
répa

Névtelen írta...

Vicces is van....:)
Helyszín ua. csak a partner volt egy ismeretlen külföldi, akivel még véletlenül sem tudtunk azonos nyelven kommunikálni- valamint egy kis díszfenyő alá kuporodva történt az esemény. A szórakozóhelyek melletti úton.
Iszonyú hideg volt, ráadásul valami nagy esőzés után voltunk, hideg szél fújt a Balcsiról. Én voltam felül, ebből kifolyólag a lábfejem bokáig elmerült a dagonyás sárban, majd a térdem is beleragadt. Teljesen márványosra fagytunk, a kiskaput a mellettünk lévő kis köves útra tévedő, sört szorongató mulató tette be - akik jelenlétükkel beindították az érzékelős lámpát. Ami természetesen totál telibe vert bennünket. :)
Sose felejtem, ahogy a sörüket szorongatva bámulták a két összefagyott, nyakig saras test eme érintkezését.. Majd az egyik így szólt a másikhoz, sörből kortyintás után : " ne bámuld már annyira őket bazki,neked se állna így fel!" :)
répa

AncsaT írta...

Na, ez már elég rázós. :) Persze nem verseny, de szívesen látjuk mindenki történetét.
Ja, és fiúknak is szabad beszállni! :)

sliver írta...

Ohm, hát egyszer a Margit szigeten fényes nappal, egy padon. Aztán elsétáltunk ott, ahonnan azt gondoltuk, hogy már úgyse látnak minket, közben meg de.

Haha, ez mondjuk nem szex volt, de vicces... Bementünk legjobb barátommal a Balatonba az éjszaka közepén meztelenül, és mind a ketten masztiztunk, csak úgy, mert izgis, de aztán nem tudtunk kimenni, mert egy csomó srác megjelent a parton. Majdnem szarrá fagytunk mire elmentek, és csak reménykedtünk, hogy a ruháinkat békén hagyták. Ó jee XD

Szexeltem már úgy, hogy a szobában voltak mások is, de ők is szexeltek. Az jó volt, mindenhol csak szexi zajok.. khm =P Csak mondjuk én olyan hangos voltam, hogy átdörömböltek a szomszédok. Most komolyan. Ez gáz. Igaz, panellakás volt.

Nagyon gázos eset nem volt. Na, egyszer anyám ránk nyitott, miközben épp a combjai között volt a fejem. Mondjuk én észre se vettem, és nem értettem, minek menekül el tőlem XD Utána aztán úgy égett a pofája, hogy be se fejezhettem a dolgot. Pedig nem történt semmi, csak anyám nagyon vigyorgott, amikor kidugtuk az orrunkat a szobából. Jó fej. XD

Kisebb koromban egy fiúval bezártuk magunkat a régi ladánk csomagtartójába, és ott csináltunk mindenféléket. Azért nem olyan durva dolgokat, még túl fiatalok voltunk ahhoz, csak úgy játszogattunk egymással. Aztán nem tudtunk kijönni, pedig azt állította, hogy belülről is ki tudja nyitni a zárat. Kiabálhattunk, amíg a mama meg nem hallotta XD

AncsaT írta...

Jó történetek. :) És jó anyuka. :))

Megjegyzés küldése