Oldalak

2011-03-29

Ízlésficam

Ma ismét sorozatos napom volt. Most végre jó Battlestar Galacticát néztem meg. Az új sorozat 2003-as bevezető miniseries-ét, összegyúrva egy közel háromórás filmbe. A sorozat tetszik. Szerintem rácuppanok, és elkezdem tolni. Persze valószínűleg majd tekerek rajta kicsit, ha vontatott lesz a cselekmény, vagy félbehagyom, ha kiakaszt. Mint Dr. Addison az elszállt cselekménnyel, vagy a Firefly az elszállt környezettel. (Aki nem ismerné, az első "poénját" nem lövöm le, de a másodikról elárulom, hogy cowboyok űrhajóznak benne a fénysebességnél gyorsabban, de teheneket fuvaroznak, meg a bolygókon lovon és szekérrel járnak.)
No, de egyelőre még tetszik amit láttam. A látvány jó, nem ilyen 1970-es évekbeli filmtrükkök. (Amivel egyébként nincs semmi baj, pl. Stanislaw Lem könyvéből, a Pirx pilótából a magyarok csináltak sorozatot, ahol az úrhajók pingponglabdából, kávéfőzőből meg műanyag edényekből vannak, de ezeknél messze nem a látvány a lényeg, hanem a történet.) De, amit a BSG-ben láttam, az tényleg minőségi, tetszetős. A történet is egyelőre többé-kevésbé bukfencektől mentes.
Persze a keményszívű kapitány, aki nem vár 30 másodpercet a dokkok kiürítésével, és kinyittatja a külső ajtókat, amivel több mint száz embere halálát okozza, mert éppen van bent egy kis tűz, ami esetleg nagyobb bajt is okozhat, szóval ez a kapitány, amikor csata közben már visszajött az összes vadászgépe, csak kettő maradt kint, és nem ám visszafelé tartanak, az ajtó előtt két lépéssel, hanem az egyik önfeledten célbalövöldözget az ellenségre, a másiknak meg bedöglött a hajtóműve, és nem megy sehová, és közben az ellenség rakétával, atomtorpedóval, neutroncsúzlival és megymaggal lövi a drága hajóját, akkor leállítja a hipertérugrást, amíg azok hazatolják a lerobbant tragacsot és a seggüket. OK, értem én, hogy hogy az egyik a fia, a másik meg a másik (elhunyt) fiának a volt nője, meg szerepelnek a sorozat további száz epizódjában, és ciki volna őket otthagyni, de mégis.
Egyébként az egészet a vagány pilótanő, Starbuck (Katee Sackhoff) miatt kezdtem el nézni. Talán ő volt az egyetlen csalódás a filmben. OK, pólóra húzza az atlétát, hát istenem, jobban látszanak a mellei. Aranyos a csutka haja, különösen, mikor űrhajót szerel, és kormos meg olajos az arca. No de basszus, ez a nő szivarozik!!! Hát milyen már ez, wazze? Nem sok ez a vagányságból? Tudom, most majd le leszek hurrogva a rajongótábor által, hogy milyen ficamodott ízlésem van, és lesz is benne némi igazság.
Ugyanis nekem az egész filmben kettő, azaz 2 db csajszi tetszett meg rögtön, első látásra. Az egyik a Hatos Számú Modell (Tricia Helfer), a gonosz Cylonok beépített ügynöke, a másik meg az az érdekes, ázsiai arcú pilótanő, Boomer (Grace Park). Tudok választani mi? Van hozzá érzékem. :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D Starbuck néha tényleg kicsit tényleg túlzás, de azért bírom. Boomer nem az esetem. De Six tényleg dögös. A sorozat tényleg jó, én már ledaráltam. Mondjuk a nagy kedvenc Roslin.

Tyúk írta...

Ugyan, Tricia hideg, Grace meg sovány, haggyadmáá'! :)))
Egyébként ez a három nő van az egész filmben, szóval tudsz választani.

AncsaT írta...

A piros ruha annyira vadítóan dögös. Egy ilyen robotmaca jöhetne hozzánk is. (Persze valószínűleg csak mosogatni, Kata túl konzervatív egy "Menage a trois"-hoz.)

suzy q írta...

a firefly kurvajó sorozat.

a castle főszereplője a fireflyban is játszott, és úúú halloweenkor saját magának öltözött. apa! minek öltöztél? hát űrcowboynak!
priceless:)

Tyúk írta...

Hááát én inkább Starbucknak hordanám a sört a kanapéra, esküszöm. :)

AncsaT írta...

Hát Suzy, a sorozatokon nem fogunk összeveszni, Tyúk, veled meg a lányokon. Starbuck a tiéd lehet. :)

És látom, hogy tényleg nincs harag, mert ez a bejegyzésem megint megjelenik az aloldalon, pedig az előző néhány kimaradt. Ilyenkor sosem tudom, hogy a technika ördöge, vagy olyat írtam, ami nem való oda. :)

Megjegyzés küldése