Oldalak

2013-12-31

Clara (6. rész)

Miután elcsitultak a hullámok, kimentem a konyhába pezsgőért és két pohárért, majd beültem mellé a kádba. Kicsit összebújtunk és csókolóztunk, de az egyszemélyes kád nem túl kényelmes, ehhez kevés benne a hely. Így aztán hamarosan átültem a másik végébe, hogy egymással szemben legyünk, öntöttem egy kis habfürdőt a kádba, és engedtünk még rá vizet. Csináltunk egy kis habot, nem nagyot, de sűrűt, ami tovább megmarad. Az praktikus, mert akkor lassabban hűl ki a víz. Kikísérleteztem, mert masztizás után szeretek elidőzni a kádban, de az hideg vízben nem az igazi. Egy darabig vihogva fújkodtuk egymásra a habot, majd Zsuzsi kezébe nyomtam a két pezsgőspoharat, és kibontottam az üveget.
A dugó hangos pukkanással kirepült, és a csempéről lepattanva az ajtónak vágódott. A pezsgő kilövellt az üvegből, a nagyját igyekeztem a poharakba juttatni, de bőven jutott Zsuzsi kezére is, amit ijedt kis sikkantással nyugtázott. Ezen persze nevetnünk kellett amitől megint csak melléöntöttem a pezsgőt. De azért jutott a poharakba is, így aztán koccintottunk, és ittunk. Aztán engedtünk még egy kis meleg vizet a kádba, mert időközben kihűlt. De közben mással voltunk elfoglalva, és amíg egymásra kenegettük a tusfürdőt, nem figyeltünk a víz hőmérsékletére, és végül kellemetlenül forró lett.
Vagy talán csak mi hevültünk túl, de inkább feltérdeltünk a vízben, és a sok habtól, tusfürdőtől síkos testtel nevetgélve összedörgölőztünk. Csókolózás közben egymást itattuk a pezsgővel, ami kezdett a fejünkbe szállni. Ettől eleinte egyre hangosabban vihorásztunk, aztán meg elcsendesedtünk, és a gőzpárát eregető vízben térdelve egyre hevesebben ölelkeztünk és simogattuk egymást. Zsuzsi hátán fel-alá siklott a tenyerem, majd a derekánál elindult felfelé, hüvelykujjam végigsimított a bordáin, a mellén, aztán az ujjaim a hóna alól a vállára és a nyakára értek, végül a tarkójánál fogva magamhoz húztam, és puhán megcsókoltam.
Szorosan a testemhez tapadt, fürge kis nyelvét az ajkaim közé dugva végigsimított a fogaimon, majd mikor kinyitottam a szám, mélyen beszívta és szopogatni kezdte a nyelvem. Közben a kezével lenyúlt a lábam közé, és a habos, síkos ujjaival a lenti ajkaim igyekezett felderíteni. Ettől hamarosan légszomjam támadt, a testem remegni kezdett, alig bírtak el a térdeim. Kiszabadítottam a nyelvem, lihegve kapkodtam levegőért. A keze tovább folytatta a felderítést a combjaim közt, alaposan feltérképezte az egész tájékot. A lábaim nem bírták tovább, lassan eldőltem, neki a csempének.
Ez kissé lehűtött, mert miközben alulról majd meggyulladtam (ezt most nem képletesen értem, a lábunk forró vízben ázott), a hátam és az oldalam viszont kezdett jéggé fagyni. Ezért aztán hamarosan kibontakoztam az ölelésből, fogtam a zuhanyfejet, és langyos vízzel gyorsan lemostam magunkról a habot. Kiléptem a kádból, belebújtam a fürdőköntösömbe, Zsuzsit betekertem a nagy fürdőlepedőbe, majd a karomba kaptam és becipeltem a szobámba. Ezt olyan romantikusnak találta, hogy közben végig csukott szemmel csókolta a szám.
És nem is röhögte el magát, csak amikor a szétdobált jelmezekben elbotolva belezuhantam vele az ágyba. Magunkra húztuk a paplant, és szárogattuk, melengettük egymást. Összeölelkeztünk, dörgöltük egymáson a frottírt, majd a szélét egyre jobban felhajtva forró leheletünkkel simogattuk alatta a már száraz bőrt. A melengetés olyan jól ment, hogy hamarosan kihajigáltuk a takaró alól a köntöst és a törölközőt. Eddigre a hajunk végétől eltekintve nagyjából szárazak voltuk. Egy darabig, mert aztán éreztem, hogy ismét nedvesedni kezdek. Ahogy Zsuzsi is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése