Oldalak

2011-09-05

Candice és Danny (8. rész)

Kicsit zavarban voltam, de azt felfogtam, hogy Danny, a tervtől eltérően nálam maradt. Hívtam Danielt és mondtam, hogy mégiscsak kutyás nap lesz a holnapi. Lévén hét vége, nem dolgozott, így megbeszéltük a reggeli közös sétát. Másnap, amíg a parkban mászkáltunk, elmeséltem, hogy milyen furcsa és zaklatott volt a barátnőm. A szexjelenetet persze kihagytam. Inkább azt találgattam, hogy vajon a lánykérés miatt ideges, vagy valami más lehet a háttérben. Daniel sokoldalú és praktikus volt, mint egy svájci bicska. Türelmesen meghallgatott, bár szerintem nem érdekelte a dolog, intelligens kérdésekkel fenntartotta a társalgást,és nyugtatgatott, hogy várjam meg, amíg a barátnőm felhív, és elmondja, mi a helyzet. Bízzak a tapasztalatában, úgyse fogja sokáig bírni, hogy ne öntse ki a szívét. Hm... talán női dolgok terén mégsem olyan kezdő ez a pasi, mint elsőre gondoltam.
Mikor hazakísért minket, és el akart búcsúzni a kapuban, behívtam, hogy legyen már velem, amíg telefonál Christina, mert becsavarodok a várakozástól. Kicsit meglepődött, de úgy tűnt, nincs ellenére a dolog. Az ajtóban kérés nélkül lerakta a cipőjét, mikor látta, hogy Dannynek is meg kell törölnie a tappancsát a felmosórongyon. Amíg lecsatoltam és elraktam a pórázt, hátratett kézzel ácsorgott az előtérben, és bekukkantott az ajtókon. Megkérdezte, hogy kezet moshat-e. Mondtam, hogy melyik törölközőt használhatja, aztán meg, hogy a hűtőben nézzen valamit, ami jólesne neki, nekem meg egy tonikot. Mikor végeztem a mosdóban, még a konyhában várt a tonikommal, meg egy üveg gyömbérrel. Mondta, hogy nem akart kutakodni a konyhaszekrényben. Mondtam, hogy ha jó lesz neki üvegből, nem veszek elő poharat, a bontó meg bent van a nappaliban az asztalon.
Kezembe nyomta a kibontott tonikot, leült a kanapéra, és kíváncsian nézelődött. különösen a könyveket és a CD-ket stírölte, de onnan nem tudta elolvasni a címeket. Bekapcsoltam neki a hifit, amiben még mindig Pavarotti volt. Mondtam, hogy bocs, ehhez most nincs hangulatom, hallgassunk valami vidámabbat és kicseréltem a Mozart Requiemre. Rögtön felismerte a zenét, mert elkezdett vigyorogni. Meghúzta az üveget, majd le akarta tenni, de láttam, hogy habozik, ezért elővettem egy söralátétet, hogy arra tegye. Ebben a pillanatban megszólalt a telefon. Felkaptam és rögtön megnyugodtam, mert Chris hangja egészen normális volt. Elnézést kért, hogy előző nap úgy elrohant, és mondott pár érdektelen dolgot. Befogtam a kagylót, és mondtam Danielnek, hogy nézzen szét bátran a polcokon, ez eltart egy darabig, majd átmentem a hálóba, és behúztam magam után az ajtót. Tudom, nem valami udvarias dolog, de bizalmas beszélgetésnek néztem elébe a barátnőmmel.
Mondtam is neki, hogy vegyen egy nagy levegőt, fújja ki, aztán hagyja a rizsát, és hallani akarom, hogy mi ez az egész. Tényleg hallottam, ahogy be-, majd kilélegzik, aztán hallgatott egy kicsit. Aztán csak annyit mondott, hogy ha férjhez megy, nem tarthatja meg a kutyát, és szeretné, ha segítenék neki új gazdát keresni. Mivel úgy tűnt, ennél többet nem akar mondani, megígértem, hogy megteszem, amit tudok, és elköszöntem tőle. Danielt a polc előtt a földön ülve találtam, könyvekkel az ölében. Úgy láttam, az egyik Desmond Morris kötettel barátkozott, ami épp valami lógócsöcsű, pucér bennszülött asszonynál volt nyitva, de gyorsan összecsapta a könyvet, és kérdezte, hogy mi van a barátnőmmel.
Mikor elmeséltem, csak annyit kérdezett, én akarom megtartani Dannyt, vagy tényleg kell neki gazdát keríteni. Mondtam, hogy tényleg, mire felhívta a szomszédját, aki nem akarta elhinni, hogy valaki szabadulna egy gyönyörű dogtól. Többször is rákérdezett, hogy tényleg véglegesen, örökbe akarják-e adni, majd gyorsan igent mondott. Visszahívtam Christ, megadtam neki Daniel szomszédjának a számát, hogy tárgyalják meg a dolgot személyesen is, aztán majdnem megkérdeztem, hogy biztos így akarja-e, de aztán inkább gyorsan elköszöntem. Kicsit beszélgettünk a könyveimről, majd a szomszéd hívta Danielt, hogy kocsiba ül, és eljön a Dannyért, meg a holmijaiért. Elővettem a szekrényből egy farmert meg egy blúzt, kimentem a mosdóba átöltözni, fogat mostam, megfésülködtem, és mire végeztem, már hallottuk is a dudálást, hogy megérkezett.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már kezdtem aggódni, hogy befejezetlen marad. :D Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki ebből. :D Hajrá Ancsa!

AncsaT írta...

Még én se biztos, hogy látom a folytatást, de szex az tuti lesz benne. :)

Megjegyzés küldése