Oldalak

2011-11-25

Végzetes ételek

A dió lett a legújabb miki halála. Csaliztam neki sajttal, répával, párizsival, kolbásszal, de nem érdekelte egyik sem. Sejtettem, hogy ez egy ínyenc lesz, és a diónak nem fog tudni ellenállni. A probléma mindössze az volt, hogy a többitől eltérően ezt a csalit nem lehetett a tüskére felszúrni. Annyi baj legyen, nem estem kétségbe. Fogtam a tűt, cérnát, és rávarrtam a fél diót az egérfogóra. Fecó nagyon röhögött, de ez bevált. Este kiraktam, reggelre pedig halott volt a betolakodó. Sajnáltam szegényt, nem örültem a halálának, de az egérszagnak, a szekrényben szétszórt "tortadarának" és a kirágott zacskóknak még kevésbé örültem. Érdekes, Kata a döglött egértől cseppet sem félt. Még le is fotózta. Viszont amíg még élt, hiába nem látta, és tudta, hogy úgyis elbújik a zajra, nem mert bemenni a konyhába. Persze annak lehet, hogy nem az egér, hanem a sok mosogatni való volt az oka.
A gyerek természetesen kizárólag az övé. Főleg, ha megnyer egy versenyt, jeles bizonyítványt hoz haza, vagy akkor is, ha valami okos dolgot mond. Amikor el kell bumlizni a város másik végébe, befizetni valami szakkörét, akkor már a "mi" gyerekünk, és erre való tekintettel igazán én is kivehetném a részem a dolgokból. Ma pedig Fecó az én gyerekem lett. Miután rájött a hányós-hasmenős, és a róka szétszaladt a fürdőben. "Jaj, nem bírom, én is elhányom magam, menj, és takaríts össze a gyereked után!" Ez annyira megindított, hogy szó nélkül mentem és rendet csináltam.
Kispocok a fogát mosta pucéran, aztán ment a kádba tusolni. A WC karimája, meg előtte a föld be volt terítve. Kérdem hogyan esett az eset. Nagyon vigyorgott, és elmesélte, hogy pont úgy, ahogy tegnap viccelődtem. Ült a klotyón, ment a hasa, és felkavarodott a gyomra. Mindkét végén jött az áldás! Megpróbált hátrahúzódni és terpeszben a két lába közt beküldeni a boát is a kagylóba. Nem jött össze. Akkor felállt, hogy jobban tudjon célozni. Szerencsére nem fosott össze semmit.
A földön szanaszét a ruhái. Megszemléltem, a felsőjén és a nadrágján volt egy-egy féltenyérnyi nedves folt. Azokat alányomtam kicsit a csapnak, aztán mentek a szennyesláda tetejére, majd Kata intézi tovább. A vécéelőke rosszabbul járt. A nagyobb darabokat leráztam róla, és beáztattam. Ezután jött a kellemetlen rész, a darabosat össze kellett lapátolni a földről. Kata kint öklendezett a csukott ajtó előtt. Hogy szórakoztassuk, gusztustalankodni kezdtünk a gyermekkel.
Megtanítottam a hányás első számú összetevőszabályára: mindegy mit ettél, ha kijön, úgyis lesz benne sárgarépa. És tényleg. Kikövetkeztettük, hogy eredetileg narancs lehetett a fő alkotó, de most tuti répa kinézete volt. Aztán kérte a gyermek, hogy meséljem el a legelső anatómiagyakorlatos sztorit:
Elsős medikákat a második héten leviszik a patológiára, hogy elriasszák, aki nem erre a pályára való. Odaállítják őket egy lepedővel letakart holttest mellé. Néhányan sápadnak, remeg a lábuk. Doki lerántja a leplet, a feltárás már megtörtént, nyitva a mellkas és a hasüreg. Ketten rögtön távoznak. Oktató megkezdi az órát:
- Kedves kolleginák, ahhoz, hogy valaki jó patológus legyen, két dolog szükséges. Egy: jó megfigyelőkészség. Kettő: nem szabad semmitől undorodni. De az égvilágon semmitől! Ez elengedhetetlen, ezért kérem csinálják utánam mindannyian!
Azzal belenyúl a nyitott hasüregbe, és az ujjával kavargatja a benne lötyögő, felettébb gyanús folyadékot. Aztán kihúzza az ujját és lenyalja. Hárman kirohannak, egy az ajtó melletti szemetesbe dobja a taccsot. A többiek izzadnak, remegnek, de nagyon akarják a diplomát. Belenyúlnak, kavargatnak, lenyalnak.
- Kiváló, kollégák, kiváló! Látom az undorodással nem lesz baj. A megfigyelőkészséget azonban még fejlesztenünk kell. Ugyanis nem vették észre, hogy én a mutatóujjammal kavartam, de a középsőt nyaltam meg.

19 megjegyzés:

gofri írta...

:::)))) Gratulálok. A hányás feltakarítása szerintem feljogosít a szülőségre, akármi is a szitu. Ennél már csak az eldugult vécé kipucolása az intimebb.... :)

Tyúk írta...

:DD

Névtelen írta...

Nálunk az eldugult wc a nyerő, természetesen abban én vagyok a menő. :D

Kedves voltam fetisa kedvese.

Névtelen írta...

úristendecukiposzt. gyereket akarok veled. most.

meg majd egyszer lesz egy patológus fiúm is, mert ez olyan izgalmas, hogy csuda.
mikir

AncsaT írta...

Igen, a hányáseltakarítás, a WC kidugítás, nálunk a csap szifonjának kipucolása (Kata hajával van tele, tuti, mert az enyém rövidebb); az egér, darázs, botsáska, százlábú kitessékelése a lakásból - ezek nyerő dolgok. Ma kb. 10 mázsa fát felhasogattam, betároltam az üvegezett verandára, hogy ne a hóba kelljen majd kimenni érte - leszakad a derekam meg a karom -, aztán mikor bejövök a házba, azt mondja a drága, hogy "ki fogja azt a lábost ott a mosogatóban elmosni?!!" Egy tündér ez a csajszi!

AncsaT írta...

Miki! :)
Felírtalak a listára. Elméletileg van két srác, aki bevállalta, hogy igény esetén teherbe ejt - az egyik időközben megnősült, és én azért a felesége jóváhagyásához is ragaszkodnék, (sőt, a jelenléte ellen se lenne kifogásom, mert helyes csaj) :), de ha kiesne mindkettő, akkor jelentkezni fogok. :))

Lora írta...

Áá, én is akartam mondani, hogy ha nem lennék férjnél, megkérném a kezed :D

AncsaT írta...

:) Köszönöm szépen! Ha valaha féltékennyé akarom majd tenni Katámat, hivatkozom rátok. Egy meleg fiú és egy heteró lány irántam tanúsított érdeklődése pont alkalmas lesz erre a célra. :))

Névtelen írta...

Nem régen találtam rá erre az oldalra. Nagyon jó. Most is a röhögéstől majd le estem a székről, de csak csendben, mert felébred a lányom. Gondozó lévén könnyen röhögtem. Sárgarépa mindig, mindenhol van.
Mandarin

AncsaT írta...

Kedves Mandarin, Isten hozott! Köszönöm, hogy a sárgarépaszabály igazságát hozzáértőként megerősíted. :) És örülök, ha tetszik az oldal, gyere máskor is, kommentelj bátran, jelezd ha tetszett valami, meg azt is, ha nem! (Kislányod hány éves?)

Névtelen írta...

Pár hete figyelek, olvasom a régebbi bejegyzéseid. Lányom hét éves, eleven, néha kis hárpia.

Én is szeretnék ilyen csajt, mint a tiéd.
Mandarin

AncsaT írta...

Tündérek ennyi idősen. Nem is értem, kikből lesz az a sok idióta kamasz. :))

Néha szívesen elajándékoznám a csajt. :) Persze csak néha. Mint az előbb. Bejött összeveszni lefekvés előtt. Miután fél órája kérdezte, hogy "mit csinálunk este?", ami kb. annyit tesz, hogy akarok-e szexelni. Mondjuk ez retorikus kérdés, mert még nem volt olyan, hogy ne akartam volna. Mindjárt megyek, és kiderítem, hogy most épp mit akar, mert az ötpercenként változik. :)

A szavaidból úgy tűnik, történt egy-két érdekes dolog a te életedben is. Blogolsz róla valahol?

Névtelen írta...

Nem blogolok sehol. Nem olyan érdekes az életem, mint a tiéd. Egyedül nevelem a lányom, dolgozok, és hiányzik egy társ. Nagyon röviden.
M

AncsaT írta...

Ez tényleg nagyon rövid volt, :) mintha Rómeóról és Júliáról annyit mesélnénk, hogy két fiatal egymásba szeret, de a családjaik nincsenek jóban, ezért csak titokban házasodhatnak össze, aztán pedig öngyilkosságot követnek el.

Akivel megismerkedtem a blogolás kapcsán, szinte mindenkinek "érdekesebb" az élete, több benne a dráma meg az esemény. De igyekszem érdekesen megírni a dolgokat. Ha csak annyit írok, "a gyerek összehányta a mosdót, nekem kellett feltakarítani", valószínűleg kevesebben olvassák el. :)

Névtelen írta...

Valakitől azt hallottam, hogy a rókában az tulajdonképpen nem is répa, hanem apó gyomordarabok. Nem annyira hittem el, de most ráguglizni sincs kedvem :)
Én az energiádat irigylem, hogy ennyi mindent megcsinálsz egy nap :)
Jut eszembe, a könyvet parkolópályára tettük? vagy írjak hozzá lassacskán egy bővebb történetleírást esetleg első fejezetet?

Panka

AncsaT írta...

Az anatómiai részletektől ebben az esetben én is eltekintek. :)

Az energia meg véges, csomó beadandó feladatom is van, és nem haladok a szerkesztett könyvvel sem. Ezért a sztorit most hanyagolom kicsit. (A téli szünetig biztosan.) De találtam egy jó képet Saciról, feltettem a karakterlapjára a horoszkópos jellemzése mellé. Picit bele is nyúltam: pedagógiai alapon mániákus óvszerhasználó lett, és nem dug dohányosokkal. Hogy szentté azért ne avassák, droghasználati próbálkozásokat és rendszeres alkoholfogyasztást írtam a számlájára. :)

Névtelen írta...

Igaz, nagyon rövid volt.:) Rómeó három évig volt, majd a rosszullétek után kiderült a terhesség. Jöttek az igéretek a házasságról, családról. Rómeó megijedt egy idő után a felelőségtől,és 4,5 hónaposan elhagyott. Egy "kis" ideg összeomlás után talpra álltam, megszültem. Ez az én drámám, DE rátaláltam közben önmagamra. Van egy gyönyörű lányom, és ez a lényeg.
Mandarin

AncsaT írta...

A kislányod sok mindenért kárpótol. Két szerető szülővel könnyebb mint eggyel, de egy szerető szülő többet ér, mint kettő, akik közt gyűlölködés, veszekedés van. Hogy önmagadra rátaláltál, az nagyon jó. Előbb-utóbb társra is találhatsz, de társ nélkül is meg tudsz állni a lábadon. Én annak idején tudtam volna nélkülözni anyám pasijait az életemből. Volt köztük rendes is, de ő nem maradt sokáig.

Névtelen írta...

Meg lehet lenni társ nélkül, de egy idő után elkezd hiányozni az érzés, hogy tartozz valakihez. A pasikból akkor kiábrándultam. Az elméleted igaz, hogy események sora kell a heterotól a bin keresztül a leszbiig.

Megjegyzés küldése