Oldalak

2012-01-14

Angyalok - Szájmon és Klaudia (2. rész)

Mondtam, hogy Katika éppen felfelé tart a lifttel. Rémült képet vágtak mindketten, Lacinak egyenesen rettegés volt a tekintetében. "Te ne csinálj semmit!", mondtam Klaudiának, Laci ruháit felszedegettem a földről, a kezébe nyomtam, és az előtérbe tuszkoltam. "Amikor bejön a mosdó felől, te itt kimész, és a lépcsőn lemész egy emelettel lejjebb a fénymásolóhoz. Felöltözöl. Van ott egy nagy kupac selejtes tervrajz, lehetőleg A/2-eseket hozz, minél többet. Több mint egy órája ott dolgoztál." Utána dobtam a cipőjét és a zokniját, majd rácsuktam az ajtót.
Klaudiához léptem. Kicsatoltam az övemet, kezdtem kibújni a nadrágból. "Velem szexeltél, egy hónapja van már viszonyunk, Laci a főnököd, ezért eszedbe se jutott soha." Esküszöm, vigyorgott a csaj, és miután kibújtam a cipőből meg a zokniból, segített kigombolni az ingemet. Letérdelt előttem, lehúzta az alsómat és a szájába vett. Pillanatok alatt akcióra kész állapotba hozott, de már hallottuk is, hogy Katika rángatja a folyosóra nyíló ajtó kilincsét. Becsuktam a fürdő ajtaját, a fotelt elfordítottam, hogy az oldalát mutassa a belépőnek, a lányt pedig rányomtam a támlára, ahogy korábban láttam.
Magasan volt a feneke, én egy fejjel alacsonyabb vagyok Lacinál. Vihogott aztán lerúgta a magas sarkúját. Hátranyúlt, és beigazított a nyílásába. Nedves volt, úgy csúsztam bele, mint kés a vajba. A fürdő felől már hallatszott Katika hangja, ezért elkezdtem mozogni. Olyan keményen dugtam a lányt, akinek addig még a kezét sem fogtam meg, hogy a fotel táncolni kezdett, és kopogott a padlón. Klaudia lökéseim ütemére nyögdécselt, nem tudtam eldönteni, hogy azért mert fájdalmat okoztam vagy pont ellenkezőleg, esetleg csak színészkedett. De nem lassítottam.
Ekkor kinyílt az ajtó, berobogott a főnök felesége, és kiabálva, felemelt kézzel ránk rontott. Klaudia sikított, én nem tudtam, hogy az arcomat védjem a kezeimmel, vagy a farkamat próbáljam meg eltakarni. Katika megtorpant, kimeredt szemmel bámult Klaudiára, rám, Klaudiára, az ágaskodó farkamra, majd eltakarta az arcát és lerogyott a használaton kívül lévő ágyra. Mindenki nagyon megdöbbentnek tűnt, az asszony valóban az is volt.
Szegény nagyokat nyögött, majdnem olyan jól csinálta, mint Klaudia. Mi gyorsan összekapkodtuk a ruháinkat, és bevonultunk a fürdőszobába öltözködni. Ekkor volt csak időm alaposabban megnézni a lányt. A teste hibátlan volt, feneke, melle címlapfotót érdemelt volna. Hogy festett szőke, arról csak egy kis barna szőrpamacs árulkodott csupasz szeméremdombja közepén. Észrevette, hogy bámulom, de nem jött zavarba. Kacsintott, majd karjait széttárva lábujjhegyen körbefordult, hogy minden oldalról alaposan megszemlélhessem. Ez nem sokat segített abban, hogy beleférjek a nadrágomba, ezért az ingemet nem tűrtem be, hogy eltakarjam a dudorodó sliccem.
Miután rendbe szedtük magunkat, visszamentünk megnyugtatni a feldúlt asszonyt. Klaudia vitt neki egy nagy pohár vizet. Katika hálásan megköszönte, kiitta az utolsó cseppig, aztán zavartan forgatta kezében a kiürült poharat. Elnézést kért, hogy ránk tört, ő azt hitte, hogy Laci... hogy Klaudiával ők ketten... Klaudia szent borzadállyal meredt rá. Jézus! De hát Laci a főnöke! Ráadásul nős! Mindezt úgy adta elő, hogy egy pillanatig én sem tudtam eldönteni, melyikre szolgált rá jobban, az Oszkár-díjra vagy a szentté avatásra.

6 megjegyzés:

Proliblues írta...

Áááááááá! :)))
Ügyes!

AncsaT írta...

És Laci az SMS-eket olvasás után azonnal törölni szokta. :)

Szabi írta...

Nem találtam benne hibát - biztos bennem van a hiba.

AncsaT írta...

Nem biztos, hogy hiba van benne, csak nekem nem tetszik igazán. Nem tudom, mi bajom vele, de szerintem változtatni kéne rajta. Csak nem tudom mit.

Rosabella Sanchez írta...

Ez nagyon jó Ancsa! Tetszik még annak ellenére is, hogy mostanság nem preferálom annyira a heteroszexet. :)

AncsaT írta...

Nekem valahogy nem az igazi, de egyelőre pihentetem. Néhány hét távolából kicsit idegenebbül tudok majd tekinteni rá, hátha akkor rájövök. Egyébként meg annyit mondogattátok, hogy de jó, van benne szexjelenet, hogy a másik meg kicsit túlnőtte magát, a terjedelemhez képest túlságosan hosszú és részletes lett. Egyelőre marad ilyen, de szerintem vágni fogok belőle, csak előtte még hagyom, hogy majd kiélvezkedjétek magatokat. :)

Megjegyzés küldése