Oldalak

2012-02-08

Angyalok - Szájmon és Roberta

A következő emlékem, hogy egy nagycsöcsű magyar-angol szakos bölcsész csaj mellett ébredek. Robertának hívták, és mint megtudtam földim. Igen vidáman mosolygott, és akkora udvara volt a mellbimbójának, mint egy békebeli süteményes tányér. Kiderült, hogy a véletlen XX. századi amerikai irodalom előadáson mellette ültem, és papír zsebkendőt kért tőlem. Attól a naptól kezdve, kabalából mindig volt nálam pézsé.
Némi kísérletezgetés után rájöttem, hogy alkohol és/vagy szex után nyugodtan átalszom az éjszakát. Egy tanulságos esetet követően az is kiderült, jobb nem keverni a kettőt. Roberta elmagyarázta a „coyote ugly” kifejezés eredetét. Arra a lányra mondják, aki olyan ronda, hogy hajnalban, mikor kijózanodsz mellette az ágyban, és meglátod a fejét, ahogy a karodon alszik, a csapdába esett kojothoz hasonlóan, inkább lerágod a saját kezedet, csak nehogy felébredjen, miközben megpróbálsz elmenekülni.
Az alternatív hangulatjavító gyógyszereimnek és ennek a szétválasztó diétának hamar híre ment. Így akikkel csak laza ismeretségben voltam, időnként azok is rákérdeztek, hogy pia vagy punci? Tiszta sor volt, aki lerészegedéshez keresett ivócimborát, nem akaszkodott rám csajozós napon. Vagy a lány, aki fel akart szedni, nem vesztegette rám az időt, ha én inkább le akartam inni magam. Akik tudták a dilimet, nem lepődtek meg, de néha ismeretlenek előtt hangzott el a kérdés.
Egyik hétvégén Robertát meglátogatta az unokahúga, Márti. Egy éve végzett vendéglátós, megunta az otthoni kocsmát, gondolta körülnéz a nagyvárosban, hátha lesz jobb lehetőség. Addig is Roberta vigye el bulizni. Az meg, belépve az egyetemi klubba, meglátott a pultnál, odavonszolta hozzám a csajt, majd a nyakamba vetette magát, és nekem szegezte a kérdést. Pia vagy punci?
Mutattam a teli korsót, hogy még nem ittam bele, és ha hármasban gondolják, akkor szívesen átszervezem az estém. Roberta nevetett, ő tréfának vette. Márti viszont nem, ezért felháborodott. De csak kicsit, így másnap reggel ismét Robertáék szobájában ébredtem, hason fekve, bal lábam beszorulva két összetolt ágy közé. Felemeltem a fejem, jobbra néztem, pucér csaj, balra néztem, pucér csaj. Szép az élet!
A dupla dózis teljesen helyrehozott. Beadtam minden rajzot, megszereztem az összes gyakjegyet, és sikerrel levizsgáztam. A többi félév már sétagalopp volt. Az utolsó évem alatt már egy tervezőirodának dolgoztam, és az egyik munkámat adtam be diplomadolgozatnak. Mikor megszereztem az oklevelet, csak annyi változott, hogy a terem ajtajára, ahol dolgoztam, kiírták az én nevemet is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése