Oldalak

2010-09-05

Tesztoszteron

Találtam egy nagyon macsó reklámot. Már maga az ötlet is pasira vall. OK, nők közt is van vetélkedés, de az jellemzően úgy működik, hogy mikor meglátja az egyik csaj a másikat, akkor beszól neki. És a hangsúly itt most azon van, hogy "mikor meglátja". Azaz nők esetében a versengést a vetélytárs észlelésének ingere váltja ki. Ha egy csaj akkor is a másik földbedöngölésére gyúr, mikor az nincs is jelen, az mentális probléma gyanús.
Egyébként a videó vicces és aranyos:


Nálunk a "ki a legény" vetélkedés sokkal szelídebb, és főképp konstruktívabb módon zajlott a hétvégén. Halászléfesztiválon voltunk. Atyai gondoskodással, és heroikus nagyvonalúsággal, szemrebbenés nélkül kicsengettem 6.500 Ft-ot annyi és olyan kajára, amit otthon 1.200 Ft-ból, jobb minőségben előállítunk. Mikor pedig a gyermek elszabadult a bazársoron, Kata csillantott fel imponáló atyai szigort. Midőn Fecó azzal toppant elénk, hogy "kinézett magának valamit", a Drágám blazírt arccal csak annyit mondott, "édes fiam, ezt te nem kinézted, hanem benézted, ha azt hiszed, hogy megvesszük neked". A nevelő hatás eredményes volt, midőn látta, hogy vásárlás tekintetében a saját zsebpénzére van utalva, a gyermek rögvest mérsékelte az igényeit, és az eredetileg tervezett összeg tizedéért lepte meg magát.
Délután pedig Katám lefestette a kaput és a redőnytokot, én pedig a bútorlap kisasztal kiszakadt lábát szereltem vissza. A kedves profi módon mázolt, vízbázisú, oldószermentes, szagtalan festékkel, én pedig komplex és precíz asztalos munkát végeztem, a rendelkezésre álló, de a célnak nem igazán megfelelő nyersanyag és szerszámok felhasználásával. Tehát összesítésben nagyjából döntetlenre álltunk, mikor váratlanul segítséget kért. Fognom kellett a létráját, mert nem érezte jól magát, hogy billegett alatta. Így elméletileg én "kerekedtem felül", de az este, a paplan alatt ez még változhat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése