Oldalak

2010-05-08

Bloggerinák

Tessék, tíz óra elmúlt! Mindjárt pizsiosztás és még sehogy nem állok a mai bejegyzéssel. Pedig blogoltam. Csak nem a sajátomba, hanem másokéba írtam. A freeblog.hu "L" aloldaláról, és a lányok (+ Mr. Prickles) linkjeiről tovább ugrálva, több blogger írásaiba is belekíváncsiskodtam, és már megint nem álltam meg, de bele is beszéltem. Ilyenkor kapok pár hozzászólást az itteni postjaimhoz, és jó eséllyel félreértenek valamit az ottani kommentjeimben, aztán magyarázhatom. Ez is olyan, mint valami függés. Egyszer hozzászólsz, és utána nem bírod megállni, hogy ne szólj be(le) újra.
Hallatlanul élveztem az olvasgatást. Rengeteg eltérő téma, nézőpont, stílus. Mondanám, hogy hetero-gén művek, csak valahogy nem helyén való jelző ez a (többségében) leszbikus szerzők írásaira. Néhánynak a linkjét kipakoltam a jobb oldali sáv aljára, hogy lássam, ha frissülnek.
Fecó megfürdött és Katám mellett ül a TV előtt. Kata vasal, és közben nézik az Avatár-t. Harmadszor. Nekem egyszer is elég volt. Inkább az Internet. Plusz a tesómtól kapott, "jobbik hordóból való" tokaji. (A "jobbik" az itt nem politikai, hanem minőségi jelző.) Bepusziltam két pohárkával és most itt a szerkesztőben a "Mellékletlink hozzáadása" feliratot "Melleink hálaadása"-ként olvastam. Levonva a logikus következtetés, azt hiszem, itt az ideje, hogy nyugodni térjek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése