Oldalak

2010-05-12

Gugel

Megváltozott a gúgli kinézete. Még nem sikerült megszoknom az új módit, idegenkedve nézegetem. Állítólag "több mint száz apró módosítás történt". Inkább elhiszem, nem állok neki összeszámolni. Legjobban a folyton változó logók hiányoznak. Persze, letisztultabb a felület, funkcionálisabb, meg minden, de pöttyök nélkül a túró rudi se lenne "az igazi".
Találtam egy HVG-s cikket az újításról. "Átszabták a Google-t" címen. Csak azért kattintottam a linkre, mert a szemem felcserélte az "sz" és "b" betűket. Izgalmasak az ilyen betűcserék. Mint amikor az 50-es években egy Rákosi elvtársat dicsőítő vers úgy jelent meg, hogy a címében - "Szárnyalás" - az első "á"-ról lemaradt az ékezet. Freud írt egy esszét az ilyen "elvétésekről", hogy ezek nem véletlenek, a tudatalatti dolgozik. Egyszer talán majd írok erről is.
Hogy a címbeli Gugel az mi az? Az kérem, a lokalizáció következő lépcsője. Már székelyül is elérhető a Google. A romániai népszámláláskor megy majd a körímél, hogy a nemzetisége rovatba magyart kell ikszelni, nem székelyt, most meg tessék, saját nyelvi kezdőoldal. Persze, ha jobban megnézzük, kiderül, hogy csak tréfáról van szó, a linkek a magyar keresőhöz vezetnek. Nekem meg az jutott eszembe, milyen lenne a női verziója a kereső kezdőoldalának. A www.noknek.google.hu címre kéne tenni, és a beállítások link felirata, okulva Katám szokásaiból, ezt ne piszkáld, lehetne. Illetve Katám szokásaiból okulva, a legjobb lenne ezt a linket eltüntetni az oldalról.

2 megjegyzés:

Zzev írta...

Remélem Katád nem olvassa mert akkor nem lesz béke. Én simán fejbe csapnálak valami nehézzel.

AncsaT írta...

A pankráció egyébként is rendszeres, ez nem oszt, nem szoroz. Amíg meg én állítgatom vissza a dolgait, amiket elbabrál, szerintem jogom van morogni. Valamint óvatos vagyok. A keményfa sodrófát évekkel ezelőtt lecseréltem ilyen Tupperware műanyagra. :-)

De egyébként sem olvas. Kijelentette, hogy "ez a blogolás egy hülyeség". Amíg nem lehet vele pénzt keresni és az olvasóim sem jelentkeznek, hogy megkapálják a kertet, nem hiszem, hogy változna a véleménye. :-)

Megjegyzés küldése