Oldalak

2010-05-15

Kamu Kati

Iwiw-en kaptam egy üzenetet Kovács Katalintól, hogy a pillantas.hu weboldalon megtalálta a szerelmet, ráadásul még rengeteg új barátra is szert tett. Meg hogy próbáljam ki én is. A profilt kb. 2 hete regisztrálták, és van is összesen 1 db ismerőse. A 33 évéhez képes akkor is gyanúsan fiatalnak találnám a képeit, ha történetesen nem ismerem fel Erin Kelly-t, aki abban a "Loving Annabelle" című filmben játssza a címszerepet, amiről egy jó hónapja írtam.
Elmegyek a weboldalra is röhögni. Nem csalódom. A kezdőoldalon egy hiányos öltözetű csaj és srác marcangol valamit, ami lehet eper, de ugyanannyi erővel, nyers disznóvese is. Rögtön mellette kereső. Mindent hagyok alapon, a "nem" is marad "mindkettő", csak a "szexualitás"-t állítom "leszbikus"-ra. Már azt sem értem, hogy a "homoszexuális" és a "leszbikus" miért két külön kategória, de sebaj. Ami érdekesebb, hogy a találatok közt a 3. és a 4. pasi. Vissza a keresőhöz. "Nem" legyen "férfi", a "szexualitás" meg  "leszbikus". 41 találat. Kizárt, hogy ennyi idióta legyen ebben a kis országban. Valószínűleg az adatbázis is éppolyan kamu, mint Kati fotója.

4 megjegyzés:

Zzev írta...

Vagy az is lehet mindenki szhart bele a helyes adat kitöltésbe vagy direkt kamut adtak meg.
Szvsz azért van szétválasztva, mert így egyszerűbb a kereséseket megcsinálni.
Ez a spam / vírus marketing lehetne jó is csak éppen ész kéne hozzá.
Mert csak annyit kellet volna csinálni, hogy felvesznek a wiwen pár embert, csatlakoznak valahova, feltesznek néhány fényképet de nem egy hírességről, hanem teljesen semlegeset.
Na mindegy. Pedig csak kis ész kéne és akkor, amikor regisztrálsz talán kicsivel valósabb adatokat adsz meg. Akik meg esetleg tényleg keresnek azok meg végképp.

AncsaT írta...

Happy Laci ismerősnek jelölt. Valami pizzázó reklámja. Lehet nekem is törölnöm kéne magam.

Szemtelen Tyúk írta...

Én már töröltem magam. :) A fészbukomat meg hibernáltam. Felőlem meg kis fagyhat ahol van - erre jöttem rá.

AncsaT írta...

Kíváncsi voltam, mitől hibernált egy adatlap, de nem ad ki a kereső. Szóval, most már tudom mitől. :-)

Megjegyzés küldése