Oldalak

2010-05-16

Reggeli szexjelenet

Reggel esőkopogásra ébredtem, és arra, hogy kedvesem lába átóvakodik az én takaróm alá, és bokában keresztezi az enyémet. A felénk szokásos szemérmes stílusban ez legalább annyit tesz, mintha a combjaim közé csúsztatná a kezét, és a fülembe lihegné, hogy "dugni akarok veled!". Kihajtogattam a karom a fejem alól és átnyúltam az ő térfelére. Négy ujjammal a hajába túrtam, a hüvelykkel az arcát simogattam. Ebben a pillanatban, nagy zörgés közepette átcsörtetett hozzánk Fecó.
Megadó sóhajjal emeltük takaróink csücskét, és a gyermek félig lehunyt szemmel, kispárnáját maga után vonszolva, épp csak a hüvelykjét nem szopta, bekúszott közénk. Egy darabig forgolódott, mint a kutyák lefekvés előtt, aztán bevackolta magát. Buksija a karomon, tappancsa Kata csípőjén keresztbe. Egy perc múlva elnyílt szájjal aludt. Én nagykifliként rágörbültem, Kata óvó mozdulattal takarta. Tenyerem nőm homlokára tettem, ő megfogta a kezem, és összekulcsolta az ujjainkat.
Így süppedtünk mind mélyebbre az ágy melegébe, és magunkat gombolyaggá mocorogva, szuszogva, durmoltunk, mint egy alomnyi macskakölyök. Cseppet sem bánom, hogy elmaradt a reggeli szex, mert ez legalább annyira intim és bensőséges élmény volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése