Oldalak

2010-05-05

Álompénisz

Tesóm személyében saját pszichoanalitikusom van. Utóbbi két bejegyzésem kapcsán megjegyezte, hogy pénisz volt mindkettőben, vagina meg nem. Na jó, úgy mondta, hogy faszt talált a postjaimban pina helyett, csak az kevésbé hangzik elegánsan. De egymás közt mellőzni szoktuk a felesleges finomkodást. A lényeg, rákérdezett, hogy van-e ennek valami olyan oka, amivel törődnünk kéne. Hümmögtem valamit a szokásos frusztrációimról, aztán mivel továbbra is figyelmesen hallgatott, (amihez nagyon ért,) elmeséltem az álmomat.
Évek óta nem fordult elő, de arról álmodtam, hogy pasival szexelek. Kutyában nyomtuk, négykézláb voltam az ágy közepén. Fej a könyökök közt, segg a magasban. Valaki meg hátulról répázott. "Ez az bébi, tekerjed!", mondta, és a hang tesómé volt, viszont a mozgása egy régi pasimé. Ráadásul láttam magam a szemével, mintha igazából én lennék a fickó is. A derekam furcsán vékonynak hatott, a fenekem meg túlzottan kereknek. A keze(m) körberajzolgatta a körtét, amit formáztam. De közben éreztem, ahogy a golyói a combjaimon harangoznak, s a tenyere a derekamat melengeti. Kész tudathasadás.
Az álom folytatódott, én széttártam a könyököm, melleim az ágyhoz nyomtam és pucsítottam, toltam a farom a magasba, löktem rá a répára, ahogy csak bírtam. Aztán arra ébredtem, hogy elélveztem. Lüktettem belül, a lábam nem mozdult, mintha nem is az enyém lenne. Azaz minden olyan volt, mint egyébként is szokott. Katám is úgy szuszogott, mint szokása, ha beleájul a szexbe. Ez, ha lehet, még fokozta a zavaromat. Valami baj van velem?
Végül arra jutottam, velem semmi baj. Katával vannak problémák. Napok óta ingerült. Morcosan jön meg melóból, panaszkodik, hogy utál ott dolgozni. A barátnője mióta nálunk alszik, kerüli a testi kontaktust. Kihesseget a fürdőből, hogy jajistenem, mit fog szólni a csaj. Mondom, nem igazán érdekel, ráadásul látta a hálószobánkat, hogy egy bazi nagy franciaágy van benne, ha ettől még nem esett le neki, akkor az sem lesz gyanús, ha együtt fürdünk. No de nem az én barátnőm, nekem tényleg nincs mit aggódjak. Csak a romantika hiánya frusztrál.
A történet úgy tűnt, megnyugtatta tesómat. Elkönyvelte, hogy ezzel a pasiszexes álommal büntiztem az én kedvesem, hogy elhanyagol. Mondtam, hogy ennyivel nem ússza meg a drága, már közöltem vele, hogy holnap, mikor elutazik a csajszi, muszáj lesz, hogy eszméletlenre keféljen, ha ezt helyre akarja hozni. A szemeit forgatta, (hogy milyen közönséges vagyok,) de azért rábólintott.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése