Oldalak

2010-12-01

Nyűgös mint egy szalmakutya

Sétáltam egyet tesómmal. Mikor máskor, mint zuhogó esőben. Elmentünk Fecóért a suliba. Pontosabban az épületbe már csak én mentem be, ő csak a kapuig kísért. Belekaroltam az óriási esernyője alatt, és vezettem. Utálja a szemüveget - nincs is neki, pedig 5-6 dioptriás rövidlátás azért már valami - ezért úgy közlekedik, mint a denevérek. Nem használja a szemét tájékozódásra. A sötétben és a sűrűn zuhogó esőben megtalálta volna az összes pocsolyát, ami útba esik. Belelép, és felcsapja rám a vizet. A csecse szattyánbőr csizmácskám (velúr, kicsit kényes, nem is tudom minek ilyet vettem) nem olyan ellenálló, mint az ő bakancsa. Szólni mégsem szóltam, mert képes és vesz nekem egy új csizmát.
Kata azzal jött haza, hogy furán érzi a fejét. Beteg lesz, mert elkapott valamit. A nővérééknél már sorra veri le a családot a lábáról a 40 fokos láz. Persze ezzel el is intézte a dolgot, a sok természetgyógyász tanfolyamával. Én főztem neki a teát hibiszkuszból, zöldteából, nyomom bele a C-vitamint meg a cinket. Meg Fecóba, nehogy aztán átragadjon rá is. Én rendszeresen nyomom az aszkorbinsavat, csak megemelem az adagot. Nem hiányzik a betegség most így a vizsgák előtt. Persze lehet, hogy pont itthon kéne maradnom, ágyban, hogy legyen időm tanulni. Csak utálok betegnek lenni, nem is nagyon szoktam erőltetni az ilyet. Meg fogalmam sincs, hogy kell táppénzes papírt intézni. Mindig csak hallom emlegetni, de én még egy napot nem voltam betegszabin.
Mondjuk valaminek kellett jönnie, mert a PMS tünetei most elmaradtak. Kata közönség előtt moderálta magát, mivel egy levelezős barátnője nálunk lakott pár napot a konzultációi miatt, vagy pedig olyan elfoglaltak voltunk, hogy nem értünk rá hajat húzni. Fel is írjuk a kéménybe, hogy ilyen nyugodt időszak rég volt errefelé. Kevesebb volt a veszekedés, kevesebb a békülős szex. Sőt, szerintem úgy általában is. Statisztikázni kéne vele, de szerintem ez nem úgy van nálunk, mint gondolná az ember. Azt várnánk, hogy mikor egy kapcsolatban több a veszekedés, akkor kevesebb lesz a szex. Nálunk ez szerintem pont fordítva van.
Ez elég érdekes témának tűnik, ezért biztos, hogy nem fogok belőle házidolgozatot írni. Ma nekiálltam, hogy gondolkodom a témákon. Az első irodalomjegyzék, amit a kezembe vettem, úgy kezdődött, hogy a nemzeti alaptanterv bla-bla-bla. Gyorsan le is tettem. Pedig nem fogom megúszni, de egyszerűen nem vagyok képes most ezzel foglalkozni. Miért nem lehet vérfarkasokról meg vámpírokról, banyákról és sárkányokról esszét írni? Ilyen szak miért nem volt a felvételi tájékoztatóban? Eh, csak nyivákolok itt, mert tele a hócipőm a tanulással, ami egyre jobban a körmömre ég. Megyek is, megnézem, van-e már felirat a zombis sorozat 5. epizódjához. Ma már nem leszek alkalmas semmi értelmes dologra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése