Oldalak

2011-07-26

Csak gyorsan

Jól elment a mai nap. Kata amint lehetett, eljött. Elmentünk a szüleihez, kaptunk egy fél tepsi sütit. Aztán még sétáltunk is egyet. Láttunk útközben dinnyeárust, vettünk egy fél dinnyét. A dinnye nagyon szexi gyümölcs, nagy meg gömbölyű, a belseje meg piros és ízletes. Az mondjuk már kevésbé szexi, hogy dinnyézés után folyton pisilni mászkál az ember. Mondjuk ez szex közben igazán kényelmetlen, nekünk annyi fennakadást okozott, hogy állandóan meg kellett állítanunk a mozit. Mert megnéztük "A király beszéde" c., négy oszkáros (+ 7 jelölés) filmet. És mire igazán kellemetlen lett volna, addigra elmúlt a dinnye hatása.
Mivel nekem nem kell reggel munkába mennem, alhatok ameddig jól esik. Ezért miután Kata elszenderült a vállamon, én lelopóztam még a géphez. Egyrészt hiányzott a napi betevő blogolás, másrészt nem is vagyok álmos. Van ez az új sorozat, a "Falling Skies", amiről valahol azt olvastam, hogy tiszta Walking Dead, csak zombik helyett úrlények vannak benne. Hát, van némi hasonlóság, de azért a zombik nekem jobban tetszettek, mondjuk még csak két epizódot láttam, még javulhat. A múltkor volt "A pap", ami egy film, és szintén ilyen posztapokaliptikus környezetben játszódik, csak abban vámpírok voltak. Még kéne egy alakváltós verzió is, és teljes volna a paletta.
Kiküldtem az első G+ meghívót. Ennek örömére szétnéztem a saját profilomon, beállítottam pár dolgot. A guglis népek szemmel láthatóan alaposak. Egyrészt minden egyes adatról külön-külön megmondhatom, milyen kör számára akarom láthatóvá tenni, másrészt ami meglepett, hogy a családi állapot igen részletesen megadható. Nem csak olyan van, hogy szingli meg kapcsolatban, hanem egy nagy lista. 1. "I don't want to say", amit úgy magyarítanék, hogy "közöd?". 2."Single", ez ugye a szingli. 3. "In a relationship", kapcsolatban, amiről nem akarod vagy nem tudod pontosabban megmondani, hogy az micsoda, valószínűleg együtt jártok, és majd kiderül. 4. "Engaged", ha el vagy jegyezve, 5. "Married", ha már meg is volt az esküvő. 6. "It's complicated", ha van is valakid, meg nincs is, mert mondjuk összevesztetek, de talán nem végleg, esetleg férjnél van, vagy nős. 7. "In an open relationship", ami gyakorlatilag u.a. mint az előző, csak közben mindketten mással kavartok. 8. "Widowed", tehát volt, csak meghalt, és most nem azért nincs senkid, mert nem érdekel, hanem mert még gyászolsz, esetleg van is valaki, csak még nem illik ilyen hamar bevallani, a lényeg, hogy elméletileg szabad vagy, de csak diszkréten közeledjen bárki. 9. "In a domestic partnership", szerintem ezek vagyunk mi, simán együttélésnek fordítanám, közös háztartás vagy mifene. 10. "In a civil union", ez lehet a "bejegyzett élettársi kapcsolat".
Keresgéltem indexképet a bejegyzéshez, gondoltam egy szexi dinnye jó lesz, de a kereső szerint a dinnye attól szexi, ha belőle egy szeletet egy lengén öltözött csaj rágcsál. Akkor inkább csak simán dinnye legyen, és így rátaláltam a kocka alakú görögdinnyére. Úgy tűnik, hogy ez nem fotoshop, hanem ilyennek termesztik, mert így könnyebb szállítani meg tárolni, kevesebb helyet foglal el. Meg jóval látványosabb is. Szerintem jóval többet el lehet kérni kilójáért. Igaz, a pepecs is több vele. Egy erős, átlátszó műanyagdobozt kell húzni a kicsi dinnyére, és ahogy belenő, kitölti a dobozt, és felveszi annak az alakját. Ötletes.


11 megjegyzés:

Rosabella Sanchez írta...

Nagyon ötletes a kocka alakú dinnye, de nekem olyan mű hatása van.

Névtelen írta...

Meg milyen szomorú bűnöző sorsa van ketrecben nevelkedik mintegy tyúk .

AncsaT írta...

Logisztikailag viszont nagyon praktikus, és szerintem az ízét se rontja. Csak mondjuk elég hülyén nézhet ki belőle egy szelet a tányéron.

Az előbb jött levélben hsz. egy oltári hosszú linkkel, ami egy szögletes tehénre mutatott, de most itt nem látom. De sokat nem agyalok rajta, met Candice-t és Dannyt elég intim helyzetben hagytam magára egy fürdőkádban.

Csak még gyorsan megjegyezném, hogy a többszörös Oszkár-díjas film, meg a tízféle családi állapot nem váltott ki reakciót, csak a szögletes, ketrecbezárt dinnye. :) Nem baj, látom már, a kétfejű birka, meg a sziámi ikerpárok lesznek itt a nyerő témák. :D

Pickles írta...

A film nagyon jó volt ez tény.
Idea birkával.

AncsaT írta...

Isten hozott Mr. Pick! Vagy egy éve eltűntél.

A film nekem olyan tipikus angol volt, persze majd kijavítasz, ha ez hülyeség, de kegyetlen blazírt beszólások voltak benne, meg, hogy az ausztrál fickó csak Bertie-nek szólította a királyt... :)

Mr. Pickles írta...

Jamm igen eltűntem pöttyet mondhatni, de ennek okai vannak :D

Igen egészen angol volt.
ÉS itt van még valami angol ;)
http://www.channel5.com/shows/candy-bar-girls

AncsaT írta...

Nagyon titokzatosan hangzik, de majd elmeséled egyszer. Ha akarod. :)

- Az orvosaim ezt tanácsolták.
- Az ön orvosai ökrök.
- De kérem, mind lovag.
- Akkor címeres ökrök.

Nem t'om mi ez, de érdekesnek tűnik. Csanel fájvot hogyan lehet fogni? :)

Mr. Pickkles írta...

Jutyukon természetesen.

http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3DlPtpDua43sc%26feature%3Dshowob

de figyelmeztetlek
L+ Vulgáris nyelvezet
N+ Nyílt meztelenség
S+ Nyílt szexuális tevékenység

remélem nincsen letiltva magyarországról ez a csatorna.

Nekem személy szerint a végén az a rész tetszik amikor lebukik a felesége elött , hogy kit is kurál. A nő szemében látszik a "Most olyan nagyon meg hallnál, ha nem lenne itt a király és a felesége."

AncsaT írta...

Magyarországról nem elérhető. Próbáltam proxyszerveren át, de a jutyub életkor ellenőrző vacka valamiért nem fut így rendesen.

De sebaj, ha ilyesmire vágyom, bemegyek Katához, amikor fürdik, és a hátára nyitom a hideg vizet. :)

Mr. Pickles írta...

majd leszedem és elküldöm, lez realyti

AncsaT írta...

Mellényúltam, mert az S01E02-t szedtem le, de már jön a 3 is. Az elejébe néztem csak bele, nem vagyok lenyűgözve. :)

Megjegyzés küldése