Oldalak

2011-07-28

A kóser kolbász és a scriptométer

Ma olyan semmilyen napom volt. Még enni sem volt kedvem, így kb. 24 órája koplalok. Majd ráfogom, hogy méregtelenítek. Talán ez a béna időjárás. Időnként úgy csinált a Nap, mintha sütne, de aztán mégse igazán. Az ilyen semmilyen idő nekem nem jön be. Vagy legyen derült, vagy pedig záporeső-zivatar. Mondjuk, ha szabad kívánni, akkor inkább a derült égnél maradnék. Olvasni se sok kedvem volt, filmet nézni se. Hülyeségeket nézegettem az Interneten. Meg amit tesóm küldött linkeket. Forex = foreign exchange. Nemzetközi devizakereskedelem. Potom fél millával már be is lehet szállni. Egy év alatt óvatos becslés szerint is megduplázza a befektetett lóvét. Ha majd lesz fél millám, azt hiszem szólok neki.
A nap vezető hírei a bunkóparaszt politikusok. Idehaza ugye a Dajcs, aki beszól az amerikai államtitkárnak, mert az azt mondta, aggódik a magyar demokrácia sorsáért. Egyébként ez a fazon a rendszerváltáskor bábáskodott a fidesz indulásánál. Nem keveset köszönhet neki a párt. Japánban ennél kevesebbért is utasítanak egy vazallust, hogy kövessen el szeppukut. A másik majom meg az ex IMF vezér, Dominique Strauss-Kahn, akiről hotdogot neveztek el odahaza, Párizsban. Persze kulturált módon. A pasit csak DSK-nak becézik, és a kaját is DSK-nak hívják, de azért jogilag nem támadható a dolog, mert az étlapon "Double Sausage Kosher" szerepel. Ami ugyanazt a rövidítést adja, habár a "dupla kolbászos kóser" elég hülye név egy hotdognak, különösen, hogy nekem a szimpla kolbász kóserségével kapcsolatban is vannak kétségeim. (Már itt most nem a "kolbász" erotikus jelentéstartalmára gondolok, hanem hogy az alapanyag vajon kérődzött, és a patája hasított volt-e.)
Itt félbemaradt a post írása, és felvonultunk a hálószobába, kihasználandó a gyerekmentes időszakot egy fülledten erotikus, perverz és vad szexelésre, amiből az lett, hogy álomba simogattam a kedvest. De nagyon ügyes voltam, mert úgy ki tudtam venni a feje alól a karomat, hogy nem ébredt fel. És ha éjfélkor sem fog felébredni, amikor átrugdalom a saját térfelére, hogy le tudjak feküdni, akkor lehet, hogy óracsörgés előtt magához tér, és pótoljuk a mulasztást. De az ilyen az lutri. Nem véletlen mondják, hogy amit ma megtehetsz..., és jobb ma este a túzok, mint holnap hajnalban a veréb. Vagy véreb? Ha kielégületlen maradok, valószínűleg nagyon durva dolgokat fog csinálni a szőke Candy cica a fekete kutyusával.
Egyébként lehet ezért nem haladok az írogatással. Valahol olvastam róla, hogy a szerelmi líra gyöngyszemeit mindenképpen, de talán a világirodalom jeles alkotásainak nagyobb részét is a beteljesületlen vágyakozásoknak, a csalódásoknak köszönhetjük. Mert az a trubadúr, aki sikerrel ostromolta szíve hölgyét, dalolás helyett sokkal élvezetesebb dologgal múlatta az idejét. Csak akinek nem volt erre lehetősége, az faragott rímet, pengetett lantot frusztráltságát ellensúlyozandó. Már csak egy megfelelő műszer kéne, egy scriptométer, ami az írásmű irodalmi értékét lenne képes meghatározni, és meglenne a szakdolgozati témám. Feljegyezném a napi szexadagomat... illetve ezt nem is kéne. Elkérném Kata naptárát két évre visszamenőleg, abban benne van minden, és összevetném a blogommal. Hogy egyáltalán aznap írtam-e, és ha igen, mit jelezne rá a mérőműszer. Később foghatnám valamely neves költőnk verseit, meg a nőinek a naplóit, abból kijönne egy doktori is.

10 megjegyzés:

suzy q írta...

te telleg 29 eves vagy? de ez milyen durva, ezen csodalkozunk most, hogy egyidosek lennenk?

AncsaT írta...

Szigorúan véve 27, mert csak a jövő hónapban töltöm a 28-at. Tudom jogos a kérdés, mert néha gyerekes vagyok, és 20 évet simán letagadhatok. :) Máskor viszont olyan öregnek érzem magam mintha egy ötvenes hiányozna a valódi koromból. :(

suzy q írta...

nem, mer azt hittuk legalabb 35:)de az jo. na majd ha szegedre jarok suliba, akkor osszefutunk, es akkor bebizonyithatod, hogy telleg 28 vagy mer tok durva akkor is. merthogy nem baj, mert sokkal komolyabbnak tunsz. angeleseyes-szal az elobb korusban vagtuk ra, hogy tuti 35 vagy.

AncsaT írta...

Ez még jó, mert Manéla szerint 45. :D De a komolyság dologgal most jól megdicsérve érzem magam. :) Biztos a "házasság" meg a gyereknevelés komolyított meg, nem voltam én mindig ilyen. (Sőt.) Meg nem is vagyok. Csak a referenciakörnyezet, a példaképeim. (Nőm 38, tesóm 42.)

Mit tanulsz majd Szegeden?

Rosabella Sanchez írta...

Fura. Valamelyik nap én is azt számolgattam, hogy hány éves is lehetsz, mert ugye, amikor a memoárod írtad 25 voltál. Osztottam szoroztam és, nem tudtam megmondani az eredményt. :)
Ha azt vesszük, hogy a környezetemben milyenek a 27-28, de akár a 30 évesek is, akkor Te messze túlszárnyalod őket. Műveltség terén meg pláne. :)

A memoárodnak tervezed a folytatását?

AncsaT írta...

Hát, nem tudom. Hogy most 27 vagy 35 az ugye messze nem mindegy az embernek, főként hiúság, főleg ha öregítik :) de sokszor még szemre sem lehet megmondani a különbséget, nem így írásból, szóval kicsit csodálkoztam is.
A műveltség meg csak attól függ, mit szívsz magadba. A pia meg a bagó helyett kellett valami más. :) Sajnos ezt korábban kellett volna kezdeni, így az én műveltségem nem annyira széleskörű, mint inkább eklektikus. Azaz egymástól rettentően távol eső területekről is vannak ismereteim, viszont közben akadnak méretes fehér foltok is. Nem ártott volna valamiféle terv szerint haladni, de én inkább csak az érdeklődésem alapján mazsolázgattam. :)

A memoárt meg tervezem... de annyi minden mást is tervezek.

Rosabella Sanchez írta...

Én mindez idáig azt hittem, hogy van valami fajta műveltségem, hiszen mindig is különcnek számítottam a kortársaim mellett, a magam kis könyvfaló, komolyzenét hallgató életével, de amióta blogolok, rájöttem, hogy nagyon messze állok ettől. Lehet,hogy vannak fehér foltjaid, de gondolj arra, hogy másnak meg csak az van, semmi más.

Ember tervez, Isten végez! De arra kell törekedni,hogy minél több terved, álmod meg is tudd valósítani.

AncsaT írta...

Az nem műveletlenség, hogy ha a te fehér foltjaid nem esnek egybe máséival. :) Vagy ha az, akkor te is, ő is műveletlenek vagytok. Legalább is én ezzel vigasztalom magam. :)

Ember tervez, asszony végez. (Most pl. meglepetésparti van nálunk. Majd írok róla este.)

Rosabella Sanchez írta...

Oké, akkor most engem is megvigasztaltál. :)

AncsaT írta...

Hát, mi műveletlenek (legjobb esetben is félműveltek) tartsunk össze. :)

Megjegyzés küldése