Oldalak

2010-03-16

A béka segge

Nincs valami jó kedvem. Az időjárás is vacak, én meg mászkálok fel-alá, nem találom a helyem. Katám napok óta betyáros hangulatban. A máj- és epeméregtelenítés hat. Nem véletlen mondják, hogy "rosszmájú", meg "epés megjegyzés". Valami köze lehet ezeknek a szerveknek a negatív dolgokhoz. Fecó is pillanatok alatt levette a helyzetet a légkörből. Kata, ahogy hazajött melóból, nem szólt egy szót sem. Kibújt a cipőjéből és bement a mosdóba. Fecó sem szólt semmit, csak kikapcsolta a filmjét, (A király nevében, Jason Statham főszereplésével,) és felhúzódott a szobájába. Okos gyerek.
Bátyám is dobott egy üzenetet. A tegnapi bejegyzésemre a feminizmusról azt írta, hogy jeles. Sajnos, ez nála nem jót jelent, hanem azt, hogy iskolás íze van. Mintha egy beadandó dolgozat lenne. OK, legyek személyes, érzések és hangulatok, meg minden. Majd mindjárt összesírok két-három bekezdést mára, de ez nem az a blog, ahová dobok egy sort, hogy "hurrá süt a nap", vagy "jaj de finom sajtos szendvicset ettem". Értem én, ha egy kisregényt össze akarok dobni, akkor az jobb, ha nem olyan stílusban íródik, mint egy  turmixgép használati utasítása, de ez itt nekem már kicsit többről szól.
Ha két mondatban összefoglalható okosságokat, aktuális hangulataimat, vagy hogy mi volt a vacsora, akarnám közzétenni, arra a Twitter való. Mikroblog, kb. egy SMS hosszúságú bejegyzésekkel. Nem hiszem, hogy ez különösebben érdekelne bárkit is. Bár ki tudja? Valamiért sikeres a szolgáltatás. Talán majd egyszer csinálok ilyen szavazást is, hogy mit gondoltok, indítsak-e Twitter, FaceBook, Flickr, LinkedIn, MySpace, stb. oldalt. Bár inkább nem lesz szavazás. Mert a végén még megszavaztok valamit, vagy ami még rosszabb, nem szavaz senki. Mikor "lemocskozták" a képecskéimet, tettem egy szavazást az oldalra, de még nincs egy szavazat sem.
Nem haladok a memoárommal sem. Pedig megígértem. Viszont az angol nyelvű könyvbe beleástam magam. Elég durva, kell hozzá a szótár. Ráadásul hiába lenne magyarul, akkor is bonyolult. Viszont érdekes. Majd írok róla, ha jobban átlátom. Bár tesóm azt mondaná, hogy írjak róla, és akkor majd jobban át fogom látni. Nem fenékig tejfel, ha egy bátynak annyi agya van, mint az enyémnek. Persze ezt a nőmről is elmondhatom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése