Oldalak

2010-03-04

Hiánypótlás

Tegnap ismét este későn ültem le blogolni, és a sorozataim is valahogy összecsúsztak. Bones és Mentalist. Ki voltam éhezve egy kis lazításra, ráadásul Jackie nővért így is átettem mára. Plusz a torkom komolyan kapirgál, és  amit kimosok az orromból, azt nem fotózom ide. Zsebeim tele pzs-vel, a padok közé nem mentem be, és a táblának támaszkodva magyaráztam dohányfüst és pálinka marta hangon. Holnapra már lehet, támolyogni is úgy fogok, mint egy kivénhedt alkesz.
A lényeg, elkapkodtam tegnap a szöveget, és nem tettem linkeket a további információkhoz:
A személyes vonatkozásokat sem vittem túlzásba. A helyzet az, hogy hajlamos vagyok férfiakon is rajt felejteni a szemem. Csak ezt nem kommunikálom. Ha poénkodom kedvenc torrentoldalam fórumában, akkor sem nyomom a pasira izgult dumát. Egy csajra éhes leszbit jobban elfogadnak, mint egy pasi után sóvárgó "normális" nőt. Így a fiúk egyetértenek, hisz közös az ízlésünk, a lányok viccesebbje "félreérthető" megjegyzéseket tesz, leginkább a srácok húzása végett, aki meg prűdebb, figyelmen kívül hagy. Pasikívánós szövegekkel csak kitenném magam tiszteletlen megjegyzéseknek, durva ajánlatoknak, hosszabb távon a lebecsülésnek és megvetésnek.
Talán mert úgy gondolják, egy csajnak pasit szerezni nem lehet probléma. Ha pasi alatt szexpartnert értünk, akkor ez még majdnem igaz is. De az csak a srácoknál működik, hogy ha kellően sötét van, és elég alkoholt fogyasztottak, akkor 12 és 60 közt bármelyik nő megteszi. De a lányok (általában) elsősorban nem szexhez keresnek társat. Persze megesik, hogy valaki elcsábul egy egyéjszakás kalandra, de másnap már szeretné, ha mélysége is volna egy kapcsolatnak, és ha kiderül, a másik erről felszínesebben gondolkodik, azért az csalódás.
Lehet, az is szempont, hogy Katám, ha megnézek egy csajt egy újságban, vagy egy filmen, akkor a mellére húzza a fejem, hogy azt bámuljam, ne másét. Ha egy pasira kezdeném csorgatni a nyálam, akkor szerintem megsértődne, mert olyan versenyhelyzetben érezné magát, ahol eleve esélytelen. Pedig itt nincs verseny. Egy jóképű, kisportolt fickót úgy nézegetek, mint zsiráfot az állatkertben. Lenyűgöz, no de hazavinni a lakásba!!!
Jelenleg egyetlen valóságos, kézzelfogható férfi iránt érzek fizikai vonzódást. Aki nem más, mint az én szerelmetes (fél)testvérem. De erről már írtam. Na, ha vele bújnék ágyba, Kata nem szólhatna egy büdös szót sem. De tesómnál főszabály, hogy ne dugj azzal, akitől nem szeretnéd, ha véletlen gyereked lenne. Ezt a részt, mondjuk, nem vitattam. Ha valaha szülni akarok Fecónak egy unokatesót, kénytelen leszek másik spermaforrás után nézni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése