Oldalak

2010-03-08

Operám

Ma nőnap van. Na ez az, amiről nem akarok írni. Ez már vad feminizmus a részemről? Egyébként a feminizmusról valószínűleg írok még. Annyira tiltakoztam ellene, hogy tesóm házi feladatot adott, hogy nézzek utána, mi is az pontosan. Rosszat sejtek. A végén még kiderül, hogy mégiscsak feminista vagyok, vagy pedig, hogy ez a világ leghaladóbb politikai nézete. Vagy mindkettő.
Regisztráltam a MyOpera szolgáltatásra. Leginkább, hogy a böngészőm beállításait elmenthessem, és a melóban ugyanaz legyen a munkakörnyezet mint otthon, anélkül, hogy mindkét helyen állítgatni kéne. Mint kiderült, a szolgáltatás komplex, jár vele postaláda, fájlfeltöltési lehetőség, fórumok, blog, stb. Volt ma egy e-mailem, hogy üzenetem van a MyOpera postaládámban. Ki lehet az? Nem találjátok el. Én sem jöttem rá. Az angol nyelvű megkeresésre írtam vissza, hogy "who the f...ck you are", ami szabad fordításban annyi tesz, hogy ki a f...szom vagy? Bunkóságom ellenére több üzenetet váltottunk. A srác neve Raihan, ami bazsalikomot jelent, illetve arab eredetiben mennyei illatot, vagy valami ilyesmi. Bangladesben él. Távoli vidék, számomra ismeretlen. Kérdezgettem, és írt pár dolgot az országról. Szóba került Rabindranath Tagore is, mivel bangla nyelven írt. Költészetről levelezem angolul egy bangladesi sráccal? Normális vagyok?
A tegnapi bejegyzés úgy volt kerek, ahogy, ezért nem írtam róla, hogy Katám fülakupunktúrát tanul. Szombaton úgy jött haza, hogy kis bigyók voltak a fülecskéjében. A szaporítószerveihez tartozó pontokon, merthogy elkél az energizálás. Egész vasárnap délelőtt elviselhetetlen volt. Szerintem attól, hogy a fülében lévő izék hatására a hormontermelése fokozódott. Aztán délután lett, és Kata nővére elvitte Fecót gyermekmisére. Mihelyst kettesben maradtunk, a drágám megragadott, felcipelt a hálóba, az ágyra lökött és rám vetette magát. Hasznos dolog ez az akupunktúra. Mondtam neki, ha kiveszik a bigyókat, tetethetne a helyükre piercingeket állandóra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése