Oldalak

2010-06-12

Gyerekek

A tegnapi éjszakát kihagytam. Nem aludtam egy szemhunyást sem. Sajnos, nem reggelig tartó fülledt éjszakám volt, hanem melóztam. Este későn SOS munka érkezett. Reggel hatig nyomkodtam a billentyűket. Akkor lezuhanyoztam, és bebújtam Kata mellé az ágyba, de nem tudtam elaludni. Hamarosan megjelent Fecó is, aztán meg jöttek Kata szülei, és kimentünk a tanyájukra segíteni.
Egész nap tompa voltam, mint a fakés a szólásban. Volt ám reakcióidőm. Tartottunk egy deszkát a papával, amibe szöget kellett ütni. Mondta, hogy odadobja a kalapácsot, kapjam el. Javasoltam, hogy inkább Fecó hozza oda a szerszámot. Ebéd után ejtőzött a család. Sikerült nekem is egy árnyékos fa alatt "lemennem alfába". Vagy inkább omegába. Szerintem kisimultak az agyhullámaim, mint a vasalt ruha. Mikor Kata felkeltett, azt se tudtam először, hogy hol vagyok.
Fecó is kifáradt egész nap a szabad levegőn, meg a nagy melegben. Az autóban hátul hozzámbújt és elaludtunk. A kanyarokban dülöngéltünk kicsit, de tartott az öv, és kapaszkodtunk egymásba. Kata azt mondta, hogy az anyukája többször hátrafordult, és mosolyogva nézett minket, majd azt mondta, "milyen aranyosak ezek a gyerekek".

2 megjegyzés:

sliver írta...

sose szabad felnőni

AncsaT írta...

De. Mert a gyerekeknek nem való a szex. Meg a sör. Meg a gyerek, a felelősség, a nagy kihívások, feladatok, a szenvedélyes érzések, a valóság látása, az élet minden mélysége és magassága, a halál szelének érintése, a csalódások ellenére érzett bizalom, a fájdalmak után remélt öröm. Szóval a teljes egész csomag, amire befizettünk, mikor erre a világra jöttünk.

Viszont azt megtehetjük, ha fel is találunk nőni, azért megőrzünk valamit a gyermekségünkből. Jól jön az, ha a gyerekeinkkel játszunk, ha valami kreatív kihívással találjuk szembe magunkat, szórakozni akarunk, lazítani, élvezni az életet.

Kicsit olyan ez, mint a kedvenc ételed. Nem mondod, hogy sose szabad mást enni. :) Mindennek megvan a maga ideje. Ajánlott olvasmány: Préd 3

Megjegyzés küldése