Oldalak

2010-06-15

Fantázia panaszlakat

SOS jeleket fogtam ma is. Mentőövet nyújtottam a munkában fuldoklónak. Segítő kezet a matektól haldoklónak. Miután tanítványom elment, leültem a gép elé egy melómaratonra. Csak a fél szelet körözöttes kenyérhez keltem fel a monitor elöl. Betartottam a munkaegészségügyi szabályokat, és előkészítettem a védőitalt. A fáradtság, egy üveg sör, és a gőzpára a fürdőben érdekes tudatállapotot okoz. Valami panaszokat akartam ma is írni, de az időhúzásként olvasott blogok lakatot tettek rájuk, s elszabadították a fantáziám. Hol székel az agyban az asszociációs központ?
Csillogó cserepekből tükröt rakhatok össze, hasonlít, de nem az én képem, kisebbek-e, a páratlan számok? Számsorozatgyilkos, sikítani akarok. Dzsoni. A Rotten. Mindenütt jó, de nála vers a próza, ritka a szitokszó, s nem hív ki a hóra. Capuletek, Montague-k, botrányos erkélyjelenet, kétszer virágzik a tabula rózsa, na ki a király, vegyük le, sakkot ne kapjon. Csodaországbéli intellektuális Alice, önpusztításból kollokvál, szerencsére csak az elméletből jeles. Rokonom jeles rokona / Ezüsttükör képalkotó szenzora / Prokusztész ágy, dipólus nyoszolya / Ábrándos csillagok pikírt hona. Az szárnyas, ez szárnyatlan, vagy csak tollát vesztette, kinek a haja ez itt a párnámon? Könnyfakasztó, szívhez szóló szavak, szurkolok érte, s kívánok több szerencsét. A kis Csele a legdrámaibb. Nem is merek kommentet írni neki. Sekszpírhez se fűzünk poénos megjegyzéseket. Tűnődöm, milyen lehet egy leszbikus víziló? Teltkarcsú, (ezt falun úgy mondják, hogy csöcsös-faros, mint a lakodalmas korsó,) és nagyszájú?
Azt hittem vannak véletlenek, de minden mindennel összefügg. Alice Pieszecki gráfelméleti sejtése bizonyítatlan, és cáfolatlan. A deletitisz az egy fertőzés, amikor lenullázódik egy blog. Eltűnnek a posztjai. Úgy megijedtem, hogy a múltkor még biztonsági mentést is készítettem. És lehet óvszerben kéne írnom. Csak hova húzzam? A nyelvemre? Bocsánat, a nyelven nem akarok erőszakot tenni. És nem akarok nyalni senkinek. Csak szeretem olvasni őket, mert olyan érdekesek, szórakoztatóak, egyediek. Mindnek más a színe, az íze, s én nem tudom őket tipizálni. Magamat se. Csak reménykedem, ha nem is lehetek Onedin, egy Napkeltének még elmegyek.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tyúk.

5 csillag. Inkább 6. :) Az ötből.

sliver írta...

én ilyet képtelen vagyok... nem tudok lemenni alfába, vagy ilyesmi XD

AncsaT írta...

Hát, alfába én se biztos, nem agykontrollozok, de megteszi némi alkohol is. :)

Miért van az, hogy Tyúk tipizálja a bloggereket, és mindenki kíváncsi, hogy ő vajon melyik. Ha mákonyos állapotban én foglalom össze 6-8 szóban őket, a kutyát se érdekli. Most vagy rögvest magára ismert mindenki, vagy inkább nem is akarják tudni. De lehet, hogy csak nem olvasnak. Talán jobb is, nem lesz sértődés, borítsuk a feledés homályát az asszociatív mámor állapotában elkövetett absztrakcióimra.

Névtelen írta...

Tyúk.
Mert mindenki magára ismert. :)

AncsaT írta...

Ajjaj, akkor oda a renomé. :) Hiába, ha a gyeplőt a lovak közé dobja az ember... Ezennel megkövetek mindenkit, aki bántva érezné magát!

Megjegyzés küldése