Oldalak

2010-04-24

Édes Jackie-m

Reggel úgy ébredtem, hogy kapar a torkom, és forró a homlokom. Mértem a lázam, 37,4°. Nem éreztem jól magam, nem is keltem fel 10-ig. Kata morcolt, látván, hogy "lustálkodom". Aztán az ágyba vittem a kölcsön laptopot, és maszek melót csináltam rajta. Ez kicsit segített a dolgokon, délben már kérdezte, éhes vagyok-e. Nem voltam.
Fecó ki volt tiltva a hálóból, nehogy ráragadjon a fertőm. Leült a küszöbre, és ott hallgatta, hogy mesélek neki. Aztán mindketten elfáradtunk. Ő más program után nézett, én meg elaludtam. Közben felment a lázam 38° fölé, és enyhén deliráltam. Mikor arra ébredtem, hogy Katám hajol fölém, Jackie nővérnek szólítottam, és úgy tettem, mint a turret szindrómás Cooper. Megfogtam a mellét. Kata megnyugodott, hogy most már biztos jobban vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése