Oldalak

2010-04-02

Pihengetés

Kata korán elment dolgozni, hogy hamarabb eljöhessen. Fecó felébredt a zörgésre, átjött hozzám, bemászott mellém az ágyba, hozzám bújt, és aludtunk még majdnem két órácskát. Aztán lementünk a konyhába, kölesből főztem kását. Átmentünk a boltba, vettünk tojást, meg egy darabka sonkát. Megfőztem az ebédet, zöldbablevest, lencsés rizst. Kisbogár közben legózott a szobájában, de leszaladt minden negyedórában, hogy valamit megmutasson vagy kérdezzen. Így eltelt a délelőtt. Most Katával átmentek a mamához, ott vannak az unokatesók is.
Olyan kellemesen nyugodt volt a mai nap, hogy úgy döntöttem, nem hagyom magam kizökkenteni. A rádió (Kossuth) tele van a választásokkal. Áttekertem a Bartókra. Egy kis kamarazene, egy szimfónia, vagy az orgonaszó biztos nem fog felbosszantani. Hacsak nem tesznek be közéjük politikai hirdetést. Tudom, a választásig már a csapot is óvatosan kell nyitni, hisz abból is a politika folyik. De a szünet a pihenésé lesz. Már olvastam egy kicsit, és mindjárt megnézek egy filmet. Aztán jógázom. Vacsora, esti mese, szerelmeskedés, alvás. Fecóval megbeszélem, hogy reggel, ha korán felkel, szép csendben játsszon, hagyjon aludni, amíg magunktól ébredünk. Olyan okos, már ilyeneket meg lehet tárgyalni vele.
Cserébe majd megint kincset kereshet. A múltkor töltöttem neki valami Tini Nindzsa Teknőc történetet. Kinyomtattam, lefűztem egy irattartóba, és eldugtam. Az ajtajára kiakasztottam egy lapot, hogy titkos iratok után kell nyomoznia, és az első útmutatót itt meg ott találja. Persze csak homályos célzás volt, amit meg kellett fejtenie. Ott újabb lapon, újabb fejtörő. Nagyon élvezte, míg végigment a láncon és meglelte a mappát. Persze fel kellett neki olvassam a történetet, napi egy fejezetével, de szerintem nem bírta kivárni a végét és elolvasta ő is. De el nem árulta, hogy olvastasson velem. Biztos szereti a hangom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése